PyrionZ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal ha nytt skjermkort, og har ikke så alt for mye penger, så prisen må være max 850,- Noen som har tips til noen bra? (Bruker maskina til spilling) (Skal være bedre enn et Geforce 7300 LE..) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg ville definitivt spart 2 ukelønner til og skaffet meg et 8800GT. Du kan få det så billig som 1700kr. Kjøper du deg et slikt vil du kunne spille 99% (alt unntatt Crysis ) av alle spill på fullt, og du vil få den beste "bang 4 bucks" prosenten i dag. Ta en titt i denne tråden, en som lurer på det samme som deg. Endret 18. november 2007 av Habitats Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Problemet er at jeg ikke er sikker på om resten i maskina takler det.. Har 2gb ram, amd 3400+ prossesor, er ikke helt sikker på hovedkortet, strømforsyninga er på 450w. Har ikke ukelønn: p Men kan hende jeg klarer å strekke meg til den prisen etter en stund, de penga jeg får i måneden går i mobil abbonementet mitt skjønner du; D Men, dette er et kort jeg er fornøyd med i mange år eller? Endret 18. november 2007 av -pyrion- Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 CPUen din vil nok være en flaskehals. Men 2gb ram holder i massevis. Hvordan hovedkort har du? 450w PSU vil også holde så lenge du ikke har mange andre komponenter, som HDD's, lydkort osv osv. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Er dessverre ikke sikker på hvordan hovedkort jeg har, får ikke sjekka det nå, på grunn av at pcæn er på rep... Men, hvis jeg selger det gamle skjermkortet får jeg jo noen kroner: p Hvor mye trur du jeg kan få for Geforce 7300 Le? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ta en titt her. Ettersom det er godt brukt, så skal du være heldig om du får en hundrelapp for det. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Åja, ikke mye igjen for det nei.... Men, hvis jeg ikke får råd til det kortet du linka til, er dette noe bra ?http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341391 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har ikke testet det selv, men en venn av meg kjøpte det nylig, og han angrer. Nå driver han å sparer penger til 8800 serien Satt sammen noe random greier her. En fin graf, du kan se og teste ut litt. LNK Men 8800GT yter veldig mye mer enn 8600 serien. edit: GT er riktignok ikke med på den listen der, men GT ligger ganske tett opptil GTX når det gjelder ytelse. Så det burde gi deg et OK bilde av det hvertfal. Endret 18. november 2007 av Habitats Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ser da ut til at jeg dropper tanken på å kjøpe skjermkort nå da... Får heller spare penger å kjøpe ett 8800gt etterhvert.. Takker for svar ; D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå