cruelphotography Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei, Har fått begynt å ta litt babybilder på jobb osv nå, så trenger å improve litt drastisk, så all kritikk er god kritikk her. Meninger om hva som funker og hva som ikke funker etc. Legger med en helfigur, en halvfigur og en effecty-redigert en. Liker dream effekten på dette bilde ganske bra selv. er nesten helt sikker på at mora kommer til å kjøpe det =) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Syntes personlig det ble altfor utvisket det første bildet. Selv om jeg liker effekten, det må jeg innrømme. 2 bildet er morsomt, og 3dje bildet er jo veldig sjarmerende. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Reiste for tidlig på skolen i dag, og leser nå posten din. Må innrømme at når jeg så det første bildet fikk jeg lyst hjem igjen i senga mi (selv om det er litt utvisket som han sa.) . Det 2. bildet ditt er som allerede nevnt, morsomt. Og ditt tredje er sjarmerende og fint. Du kan være fornøyd med disse bildene! Endret 19. november 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker det første godt, det er veldig behagelig å se på På nummer 2 ville jeg prøvd å fått rumpa til ungen litt lenger bakover, sånn at hun kommer bittelitt mer opp i sittende stilling (pirke pirke ). Ellers ser det jo ut til at det tekniske sitter. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Babyen er 3 mnd julie tror ikke den kommer lengre opp :=) prøvde endel, men den bare vrei seg unna:) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Åja, spaghettibaby Nei, da kan jeg skjønne det.. de har jo ikke akkurat så mye kroppsbeherskelse at det gjør noe. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Neii, var ikke akkurat babyens størtse styrke det nei. Tissa i studio gjorde den også! Heldigvis på moras håndkle og den babysengetingen, though. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Høres ut som en grei jobb du har Bilde 2 og 3 er bedre enn bilde 1, etter min mening. Fint at du bruker S/H, det ble en stilig effekt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, Første bildet mener jeg mangler litt detaljer. Bildet nummer to synes jeg er en smule anonymt, men bildet nummer 3 liker jeg virkelig. Det var skikkelig kult utrykk og "posering", samt godt snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå