ShadowMaster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så... Hvis jeg kobler til skjermen med VGA vil jeg kunne ha flere Hertz?Hva skjer om jeg kobler skjermen til med begge kablene? Flere Hertz, men dårligere bilde. Du vil ikke oppnå noe ved å bruke begge kablene samtidig da det kun er en inngang som blir benyttet til enhver tid. Kort og greit, jeg tror ikke du vil oppleve noen som helst forskjell mellom 60hz og 75hz, og i alle tilfeller er tapet i billed kvalitet ikke verdt det når du må gå ned til D-SUB Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 LCDs images delayed compared to CRTs ? Yes ! Les og lær. Har du lyst på minst mulig inputlag ved å bruke LCD, er Iiyama ProLite E2201W noe for deg. Den har så og si null input lag, i mot setning til nesten alle andre LCDer som varier fra 20-40ms. I denne testen, testes det mange LCD-skjermer. Netshop selger nå skjermen for 2095,-. Jeg kjøpte en i dag. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 En annen morsom ting man kan prøve med sin LCD er å åpne et vindu med tekst, enten en forumside her, eller et cmd-vindu skrive et eller annet, også ta tak i vinduet og dra det i sirkler rundt på skjermen (ca 1 pr sek). Jeg kan nesten garantere deg at du ikke klarer tyde teksten, og gjør du det med nød og neppe den er langt fra tydelig. Prøv dette på en CRT, og du vil knapt se forskjell på om du beveger det eller det står stille - og klare å lese innholdet i vinduet uten problemer. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Netshop selger nå skjermen for 2095,-. Jeg kjøpte en i dag. fint om du skriver en liten tilbakemelding og sier om du er fornøyd etter litt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå