Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Underpants: Avataren til Sirslask sier mer mo hans personlighet enn man først skulle tro. For det første er kaninen tatt fra den hysterisk morsomme Everyone Else Has Had More Sex Than Me. Når dette kombineres med det som ser ut som en Nintendo-kontroller og ei datamus forteller det oss kanskje hvorfor. Min avatartolkning av Sirslask blir da at han ikke får seg napp, fordi han sitter hjemme og spiller TV-spill --- Utover det er forumbrukere generelt care. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Min avatartolkning av Sirslask blir da at han ikke får seg napp, fordi han sitter hjemme og spiller TV-spill En som har skjønt det! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lurer på hvem denne Aurgjelme er. Ja, hvem var det?..eh..er det? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hallo i luka! Denne tråden har blitt ren SO-tråd. Back to teh basic and topic.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvem er Jarmo i virkligheten, er han så streng og følelsesløs i virkligheten eller er han en stor pusekatt med en enda større e-penis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvem er Jarmo i virkligheten, er han så streng og følelsesløs i virkligheten eller er han en stor pusekatt med en enda større e-penis? Je har møtt Jarmo IRL, han er en stor pusekatt med en stor e-penis... finnes ikke streng i virkeligheten... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lurer på hvem denne Aurgjelme er. Ja, hvem var det?..eh..er det? Kremt. Ja, det lurer jeg også på Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kunne evt. sagt at HAL9000 er fiksjonens svar på Simen1? Haha, den mannen begynner jo nærmest å få Chuck Norris-status nå (men det er ennå langt frem til Jarmo, så klart). Alle som ikke har sett Simen1 mangler noe viktig her i livet. Lurer litt på hvem denne Demille er, hun virker som en tard. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lurer på hvem Almadora er. Han virker skikkelig kul. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ijheahijheahijheah, denne Almadora, ja! Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på Dotten. Etter alle påfunnene, krimmene og slikt er det vanskelig å se for seg en mann med to barn, kone og en skohylle full av tøfler. Jeg tror jeg må ta meg en tur til Bergen og se selv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lurer på hvem Almadora er. Han virker skikkelig kul. Han sier Runescape er et bra spill, så personlig ville jeg holdt meg unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ijheahijheahijheah, denne Almadora, ja! Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på Dotten. Etter alle påfunnene, krimmene og slikt er det vanskelig å se for seg en mann med to barn, kone og en skohylle full av tøfler. Jeg tror jeg må ta meg en tur til Bergen og se selv. Jeg tror kona, tøflene, og barna er et av disse påfunnene, han er sikkert innlagt på psykiatrisk avdeling et eller annet sted og pønsker ut flere rare påfunn og ideer til ny krim... Det er min teori... *løpe før dotten ser at jeg har avslørt sannheten* jeg vil også være mystisk, men jeg er vel bare en helt A4 forumbruker Endret 27. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du ikke sett Hjemme hos Bye og Rønning, Pac-Man? Nå om dagen, når alle forumbrukerne er så mystiske og sånn, så er det jo A4-brukere som deg og meg som VIRKELIG blir de mystiske og interessante brukerne! Skjønner? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vil jeg bli definert som en A4-bruker eller litt uvanlig/mystisk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vil jeg bli definert som en A4-bruker eller litt uvanlig/mystisk? Du er A5, søta. Dotten er på psykisk klinikk ja, vi var på samme sted. Men jeg ble skrevet ut tidligere. Han har, etter mye forbedring fått tilgang til internett. Alt har en logisk forklaring. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vil jeg bli definert som en A4-bruker eller litt uvanlig/mystisk? Du er A5, søta. Dotten er på psykisk klinikk ja, vi var på samme sted. Men jeg ble skrevet ut tidligere. Han har, etter mye forbedring fått tilgang til internett. Alt har en logisk forklaring. Var tilfeldigvis ikke noen army of the twelve monkeys involvert? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, men det hele involverte kattunger. Det var.. fælt.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, men det hele involverte kattunger. Det var.. fælt.. Ah, the ultimate conspiracy. Du var også involvert? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg var en uskyldig tilskuer. Satt tilfeldigvis i et tre i nærheten med en infrarødkikkert. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg var en uskyldig tilskuer. Satt tilfeldigvis i et tre i nærheten med en infrarødkikkert. Da vet vi litt mer om deg ihvertfall. Du har en tendens for å sitte i trær med kikkert? Vel, all for the greater good I guess. The kittens must be saved und so forth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå