Heilage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mmm, jeg vil vite alt om deg! Farge har du på håret? Spiser du frokostblanding om natta? Hva har du på deg nå? Hvor bor du? Har du et vindu ved soverommet? Er det låst om natta? Hvordan blir du påvirket av klorin? Akkurat passe creepy? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ville det vært et bra sjekketriks å gå med den på skolen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Det er faktisk fristende å svare ham på PM, bare for å se åssen han reagerer EDIT: JA! Sirslask, jaa! Endret 24. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Frokostblanding på natta xD? Det var jo litt søtt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Det er faktisk fristende å svare ham på PM, bare for å se åssen han reagerer EDIT: JA! Sirslask, jaa! Trust me ._. Edit: Takk for svar, men dessverre trykket jeg på "slett" når jeg skulle trykke på "svar"... Blir nok ikke noen god stalker med dette utgangspunktet. Endret 24. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det der tror jeg er en dårlig stalker-taktikk. Du burde egentlig lagre all info om meg i en egen mappe og sånn. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Heilage og Nyhus virker som to okei gutter. Hadde vært spennende å se om det er like søte i real life å Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heilage og Nyhus virker som to okei gutter. Hadde vært spennende å se om det er like søte i real life å Vi er Guds gaver til svigermødre i virkeligheten skjønner du. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det der tror jeg er en dårlig stalker-taktikk. Du burde egentlig lagre all info om meg i en egen mappe og sånn. Ja, du sier noe der, men kanskje jeg skal lage meg en bruker, skaffe et par hundre poster, bli vennen din, dra til Oslo for å treffe deg slik at jeg kan observere deg uten at du vet at jeg vet at du observerer meg. Etter å ha observert deg i et par år uten at du vet at jeg vet at du vet at jeg observerer deg, så avslører jeg mesterplanen min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Det der er bullshit, Heilage. Oo EDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD Endret 25. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heilage og Nyhus virker som to okei gutter. Hadde vært spennende å se om det er like søte i real life å Vi er Guds gaver til svigermødre i virkeligheten skjønner du. Jeg er Guds gave til sønnen i virkeligheten skjønner du, så det passer jo knallbra Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er Guds gave til sønnen i virkeligheten skjønner du, så det passer jo knallbra Match made in heaven lizm? Om du virkelig lurer på hvordan jeg er, er vel Killerquo, Nyhus eller Bazukh gode indisier på det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nettopp. Seff lurer jeg. Født nysgjerrig og stolt av det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det der er bullshit, Heilage. OoEDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nettopp. Seff lurer jeg. Født nysgjerrig og stolt av det. Vi får ta en kaffe når jeg reiser vestover da. *prøve å samle opp alle folk jeg vil møte* Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det der er bullshit, Heilage. OoEDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger. En stalkerplan uten kittenz is meant to fail? Nettopp. Seff lurer jeg. Født nysgjerrig og stolt av det. Vi får ta en kaffe når jeg reiser vestover da. *prøve å samle opp alle folk jeg vil møte* Smoooooth Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så jeg må dele oppmerksomheten med andre. Uhørt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så jeg må dele oppmerksomheten med andre. Uhørt! Bare hvis du har tenkt til å tilbringe hele helga med meg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) hvem er disse mystiske folkene som legger inn poster her...(?) Mvh. 2ball(s)(Torstein Herland) NB!: Kritisk sikkerhetshull opdaget i post! Endret 25. november 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det der er bullshit, Heilage. OoEDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger. Kattunger. Ikke på en grotesk måte, sant? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå