Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om


Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der tror jeg er en dårlig stalker-taktikk. Du burde egentlig lagre all info om meg i en egen mappe og sånn.

 

Ja, du sier noe der, men kanskje jeg skal lage meg en bruker, skaffe et par hundre poster, bli vennen din, dra til Oslo for å treffe deg slik at jeg kan observere deg uten at du vet at jeg vet at du observerer meg. Etter å ha observert deg i et par år uten at du vet at jeg vet at du vet at jeg observerer deg, så avslører jeg mesterplanen min.

Lenke til kommentar

Det der er bullshit, Heilage. Oo

EDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Det der er bullshit, Heilage. Oo

EDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD

 

Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger.

Lenke til kommentar
Det der er bullshit, Heilage. Oo

EDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD

 

Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger.

 

En stalkerplan uten kittenz is meant to fail?

 

Nettopp. Seff lurer jeg. Født nysgjerrig og stolt av det.

 

Vi får ta en kaffe når jeg reiser vestover da. *prøve å samle opp alle folk jeg vil møte*

 

Smoooooth

Lenke til kommentar
Det der er bullshit, Heilage. Oo

EDIT: Det der høres heller ikke ut som den beste planen, Bruktbilen. Vi har faktisk en stalkerplan liggende (meg og noen andre som skal forbli anonyme på forumet), som vi selv mener er ganske så skuddsikker. Du kan få låne den, om du vil? xD

 

Hvis planen deres ikke involverer katteunger så bryr jeg meg lite, for min plan involverer katteunger.

Kattunger. Ikke på en grotesk måte, sant? :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...