Dotten Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Simen er rett og slett google. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så han er allerede en del av Google altså? Jeg som hadde sett for meg at Google kom til å legge inn et kjempebud på ham. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Haha, burde skjønt at han var materialteknolog, med alle fasediagrammene han strør om seg med. ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer litt på hvem jeg selv er til tider Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Etter ett lite søk etter Simen1 på google, får jeg opp dette resultatet "Vil tusendoble minnekapasiteten" Dette blir bare mer og mer mystisk... Hvem er egentlig Simen1? Er det sant at kinesiske myndigheter vil oppgradere minnekapasiteten på den såkalte Simen1? Og hvor mange kinesere jobber egentlig for google? Eller så har han 1000 kinesere i kjelleren som google og utvikler ting for han. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så han er allerede en del av Google altså? Jeg som hadde sett for meg at Google kom til å legge inn et kjempebud på ham. Ikke endel, google er endel av han. Det er kun en liten avdeling i det altomspennende Simen1 nettverket. TV2 er selvfølgelig en liten bit også, som avatar hinter til. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Er ikke Simen1 en litt mer avansert versjon av msn botten som svarer på spørsmål man spør den om? Derfor han henger på "Snedige ting du lurer på". Endret 23. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Er ikke Simen1 en litt mer avansert versjon av msn botten som svarer på spørsmål man spør den om? Derfor han henger på "Snedige ting du lurer på". Mye mulig, men nå ser jeg det er flertall av folk med rød skrift i brukernavnet sitt her inne, så nå blir sikkert denne informasjonen sletter grunnet Simen1's hemmeligheter. *ta kopi* Endret 23. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Google ga meg dette bildet, som angivelig skal være tatt av en privatperson under vedlikehold av Simen1. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Sånn 100% seriøst, hva hvis han faktisk er en maskin? :dontgetit Edit: Ja, jeg tullet. Endret 24. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da har utviklerene kommet langt med tanke på kunstig intelligens og forståelse. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lurer på om Simen1 kan dra Crysis på Very High? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er en person som heter Urmaker i musikk seksjonen som virker skikkelig smart og kunnskapsrik på musikk teori og musikk laging. Han skulle jeg likt å prata med irl, kjenner jo ingen musikere. Eller så kan cun være litt mystisk til tider også. Men generelt, jeg er litt av den typen som gjerne vil se bilder av folk etter jeg har prata med dem en stund, bare sånn fordi internett er så upersonlig til tider. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Google ga meg dette bildet, som angivelig skal være tatt av en privatperson under vedlikehold av Simen1. Jepp! Men her ser vi bare lillefingeren til Simen1. Endret 24. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Simen1 er virkelighetens svar på Hal 9000 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kunne evt. sagt at HAL9000 er fiksjonens svar på Simen1? Haha, den mannen begynner jo nærmest å få Chuck Norris-status nå (men det er ennå langt frem til Jarmo, så klart). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 STFU, jeg vil og at folk lurer på hvordan jeg er IRL. Skummelt kåt på uskyldige nerder... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Pft, du fikk EN nuss og masse seksuelle undertoner i det jeg sa. Det teller ikke. Du befølte meg da vi spiste kebab... begge to faktisk Nerd kanskje, L4r5 men langt i fra uskyldig Endret 24. november 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Altså, Sirslask, du hadde en blinkende penis på deg... Da måtte vi SELVSAGT tafse! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 STFU, jeg vil og at folk lurer på hvordan jeg er IRL. Mmm, jeg vil vite alt om deg! Farge har du på håret? Spiser du frokostblanding om natta? Hva har du på deg nå? Hvor bor du? Har du et vindu ved soverommet? Er det låst om natta? Hvordan blir du påvirket av klorin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå