Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men Nie har jo svart på det allerede, og det ødelegger jo litt. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, det er mer å lure på ved Eplefe enn de spm der. Jeg lurer fremdeles på hvordan hun får tid til å nerde så kraftig som hun gjør, og samtidig være så sosial av seg som hun er. Det er ikke menneskelig. xD Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 The Gnome virker litt spesiell, litt emo kanskje? Hadde vært interresant å vite mer om. Melisma også, vet i alle fall at hun står fullt ut for meningene sine! Haha, ja er vel mye kjeftament på meg, men jeg må stå opp for mine egne meninger. Er ingen andre som gjør det tydeligvis :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, ja er vel mye kjeftament på meg, men jeg må stå opp for mine egne meninger. Er ingen andre som gjør det tydeligvis :!: Bare for å skrive noe i denne tråden også, så er vel melisma en person jeg personling ville ha møtt. Går det virkelig an å få på seg et helt forum bare ved å ytre sine meninger? Isåfall ville det vært artig og hatt en liten face-face opplevelse og sett om hun virkelig var så djevelsk morsom og irriterende som jeg har fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 TWFA er pappaen til Snorre Seriøst? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer litt på hvordan Jan-Erik er. Hvis han er like kuk irl som på forumet så tror jeg vi kunne blitt gode venner. Haha, u bet! Lukter stake lang veg. =D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer egentlig litt på KoffeinKanin. Han virker unormalt normal. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer faen på Bundy. Hvordan han ser ut, er irl o.l. Han er jo dritmorsom på forumet, men på skolen er han kanskje helt annerledes... Kongen i miljøet Nja, må slenge meg på Bundy. alltid lurt på hvordan han er Fuck'd up, kort fortalt. Noen som kjenner Bundy irl? Nei, men han har fulgt etter meg en del ganger på Biltema. Jeg tror han er litt stalker. En del ganger? Har faen stalka deg 3 ganger i uka for faen! Legger du ikke merke til meg lengre? Bundy har et litt spesielt forhold til mrbjoern..... Men han virker grei ellers, han er bare jævlig pervo....Ihvertfall med mrbjoern på #so til tider. Er ikke så pervo IRL. Eller jo, kanskje litt. Bundy har jeg da fått inntrykk av at er litt smågal, rar men en sikkert gri person og spamme med.Vet nok ikke noe om Bundy, men det kan vel fixes på Bundy kan ikke sees, Bundy må oppleves! Gjerne hardt og røft. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer litt på hvordan Jan-Erik er. Hvis han er like kuk irl som på forumet så tror jeg vi kunne blitt gode venner. Haha, u bet! Lukter stake lang veg. =D Han spilte WoW før, ganske sarkastisk humor om eg hugsa rett. Og ikkje minst sarkasme og ironi i setninger uten smilies, digget det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer litt på hvordan Jan-Erik er. Hvis han er like kuk irl som på forumet så tror jeg vi kunne blitt gode venner. Haha, u bet! Lukter stake lang veg. =D Du, jeg er jævlig kul skal jeg si deg. Til tross for wownerding på GK. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trevakt, helt klart. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer på hvem han derrederre Arinomi er, jeg. Merkelig fyr, som dukker opp i tide og utide. Men seriøst Jeg skulle gjerne kjent Melisma litt bedre. Hun er for søt til å ikke være verdt det Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Lurer litt på Vrengtpolvott... Merkelig navn, som gjør meg veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trevakt, helt klart. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ult_type=topics Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Til dere som lurte på noe om meg: Send gjerne en pm med spørsmål som gnager i hjernebarken. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde lenge sett frem til å treffe Jarmo for å få avkreftet om han er en bot. Han viste seg å være levende skapning, trolig fra en annen planet, men ingen bot. Jeg vet også hva han går på. Så det var hyggelig. Skulle likt å vite hvor mange personer Simen1 faktisk er. Ellers kan jeg vel bare ta og besøke nærmeste barneskole for å treffe et par av OT-Baren brukere. Glint kunne vært en opplevelse, jeg vil gjerne få bekreftet mine mistanker om hans rosa, fluffy tøfler som nok er gjemt under sengen hans, ved siden av esken med Spice Girls effekter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg sverger på at simen1 er en ganske stor bedrift! en person kan umulig være så aktiv som han er... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Etter ett lite søk etter Simen1 på google, får jeg opp dette resultatet "Vil tusendoble minnekapasiteten" Dette blir bare mer og mer mystisk... Hvem er egentlig Simen1? Er det sant at kinesiske myndigheter vil oppgradere minnekapasiteten på den såkalte Simen1? Og hvor mange kinesere jobber egentlig for google? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå har jeg google litt og funnet noe info om simen1... Han heter egentlig Simen Olsen og her er hva hw.no sier om han (hvis det er en han, jeg tviholder enda på at han en kinesisk bedrift...: Simen har mastergrad i materialteknologi fra NTNU i Trondheim og har stor interresse for data, teknikk, elektronikk og mye annet rart. Til daglig jobber han med 3D-simulering fysiske fenomener. Simen har vært fast bruker av hardware.no siden 1998, medlem av forumet siden 2001 og moderator på forumet siden 2004. Og jeg klarte og finne et bilde av noe som skal være av han: Men, jeg tror dette kun er aliaset til denne kinesiske bedriften... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå