Almadora Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som har info om han? Skulle det ikke være en bruker her som kommer av og till med slike mystiske innlegg? Jeg leste om det i forumet for lenge siden. Noen som har info? Var det ? han het? Ukjent Bruker ? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Just han. Takk for svaret Almadora. Lenke til kommentar
kokfok Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lurer litt på meg selv egentlig. Fjorten poster spredd over tre år.. Og ingen personlig informasjon. MWAHAHAHAHA Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lurer litt på hvem Saluttknall er, for hvordan i svarteste kan han drite seg så kraftig ut i hver eneste tråd? Vil dere ha en god latter så søk etter "problem med burn" Pusur1993 får også et spørsmålstegn fra min side. For er det virkelig slik at alle 13-14åringer ønsker å sniffe opp alt i huset sitt?(sjekk den siste stengte SO) TWFA lurer man også litt på.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bundy har et litt spesielt forhold til mrbjoern..... Men han virker grei ellers, han er bare jævlig pervo....Ihvertfall med mrbjoern på #so til tider. Jo takk, det trengte alle her å få vite... Menne... Bundy er jo søt han, men føler vel på mange måter at jeg vet FOR mye om han, allerede. Og jeg kommer ikke til å fortelle noe til noen, om hvem Bundy er, hva han driver med, eller hvor han bor... +++ Så når den saken var ute av verden... Siden jeg vet så mye om Bundy, må det jo være mange av dere som lurer masse på meg oO Hvem er den rare bjørnen som har Eplefe i signaturen sin? Hvordan kjenner han Bundy? Hvor skeiv er han egentlig? Når blir neste gang han farger håret? Når blir neste gang han stiller på skolen med ekstrem frisyre? Jah... jeg føler bare for å skape litt blest rundt meg selv... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tomat-ulf. Han har en form for skreven humor som ingen andre kommer nær. Virker som en kjærnekar som er lett å like. Mon tro om han er like festlig alltid? God jul, Tomat-ulf! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mon tro om han er like festlig alltid? Etter mine erfaringer så er han det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Bundy har jeg da fått inntrykk av at er litt smågal, rar men en sikkert grei person og spamme med. Vet nok ikke noe om Bundy, men det kan vel fixes på Endret 22. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bundy har jeg da fått inntrykk av at er litt smågal, rar men en sikkert gri person og spamme med.Vet nok ikke noe om Bundy, men det kan vel fixes på Remember, I won't tell you anything... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mon tro om han er like festlig alltid? Etter mine erfaringer så er han det. Tomat-Ulf er en litt spesiel kar ja. Han er veldig hyggelig og morsom og har alltid en god kommentar, men nevner sjeldent noe om seg selv. Ustedalen er også litt "ukjent". Har alltid likt han siden han lagde en nydelig Iron Maiden-albumguide. Han kommer så sjeldent med personlige opplysninger. Det eneste jeg veit er at han er 18 år. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Minner litt om denne tråden syns jeg. Dine favorittbrukere Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 The Gnome virker litt spesiell, litt emo kanskje? Hadde vært interresant å vite mer om. Melisma også, vet i alle fall at hun står fullt ut for meningene sine! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Pusur1993 får også et spørsmålstegn fra min side. For er det virkelig slik at alle 13-14åringer ønsker å sniffe opp alt i huset sitt?(sjekk den siste stengte SO) TWFA lurer man også litt på.. Pusur er en sær skrue, men han får ikke noe spørsmålstegn fra min side. Dessuten tror jeg at det å sniffe opp alt i huset er det nærmeste han kommer til et rebell. Han kommer til å bli avhengig av trelim tilslutt. TWFA er pappaen til Snorre, og jeg har bestemt meg for å sitte og stirre på ham når meg og Snorre endelig en gang får spilt wii sammen. xD Jo takk, det trengte alle her å få vite... Menne... Bundy er jo søt han, men føler vel på mange måter at jeg vet FOR mye om han, allerede. Og jeg kommer ikke til å fortelle noe til noen, om hvem Bundy er, hva han driver med, eller hvor han bor... +++ Så når den saken var ute av verden... Siden jeg vet så mye om Bundy, må det jo være mange av dere som lurer masse på meg oO Hvem er den rare bjørnen som har Eplefe i signaturen sin? Hvordan kjenner han Bundy? Hvor skeiv er han egentlig? Når blir neste gang han farger håret? Når blir neste gang han stiller på skolen med ekstrem frisyre? Jah... jeg føler bare for å skape litt blest rundt meg selv... Ja, alle her trengte å vite det, dessuten så kommer du til å fortelle det til meg, enten du vil eller ikke. Hvis ikke så sniker jeg på telefonen din Dessuten lurer jeg ikke litt på noe av sakene. Bortsett fra når du skal farge det, for du har skikkelig mye ettervekst. Jeg vil og være mystisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vil og være mystisk Tror du er litt for åpen av deg til å være mystisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 STFU, jeg vil og at folk lurer på hvordan jeg er IRL. "Er Eplefe egentlig den hun utgir seg for?" "Er Eplefe like rar som hun virker?" "Hater Eplefe virkelig så mye og så mange?" "Mener hun virkelig det?!" "Hva feiler henne egentlig?" Det må da være NOE folk lurer på xD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sorry Applefairyz, du er nok ikke så sær som du ønsker. Du er A4 og akseptert, godta det! =D -- Jeg lurer litt på hvordan Jan-Erik er. Hvis han er like kuk irl som på forumet så tror jeg vi kunne blitt gode venner. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 lurer en del på kvem "korka" er. skal vistnok være fra samme byen som meg og lurer på om jeg kjenner ham Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 For å få en liten oppklaring. ^^, "Er Eplefe egentlig den hun utgir seg for?" - Ja, hun kanke fake normal om hun prøver engang. "Er Eplefe like rar som hun virker?" - Nei. Rarere. "Hater Eplefe virkelig så mye og så mange?" - Hun liker visst å tro det. xD "Mener hun virkelig det?!" - Mest sannsynlig ja. Med mindre det er sarkasme. Hun er glad i sarkasme. "Hva feiler henne egentlig?" - Godt spm. Ganske mye, vil jeg tro. Ingenting negativt. Utenom Dead-baby-jokes. De er bare ikke morsomme. xD Såe, on topic. Jeg må tilstå at jeg er blitt nyskjerrig på flere her inne, men da sender jeg bare PM, stort sett. Men forumbrukere jeg aldri blir helt klok på må være SteffyPants, danilovic (?), Latterkongen og sikkert flere, men jeg er trett. xD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eplefe er egentlig en normal person, med en uvanelig klesstil. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 STFU, jeg vil og at folk lurer på hvordan jeg er IRL. Okeida, jeg kan lure på: "Hva feiler henne egentlig?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå