Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om

Programvare

Anbefalte innlegg

Alle sammen, hysj!

Tråden har gått waaaay off topic. Diskusjonen om hvorvidt Melisma har lyst på Latterkongen (barnerov?) kan stoppes.

Back to topic, people.

Jeg vil gjerne vite om Simen1 eksisterer på ordentlig, eller om han egentlig bare er en middels stor, asiatisk bedrift som spesialiserer seg på Googling.

EDIT: Innlegg som er off-topic blir fortløpende slettet.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vil også vite hvem simen1 er, men jeg holder en knapp på at det egentlig bare er et dekknavn for en bedrift med små underbetalte kinesere, som uten stopp hamrer løs på tastaturene i en trang svett lagerbygning i en mørk bakgate i Beijing.

Det er nå min teori... ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

For det det er verdt, kan jeg nevne at denne tråden i seg selv har ført til at min respekt for både Melisma og Underpants Fancypants har steget veldig, og at de dermed begge to har blitt brukere jeg skulle likt å vite mer om (eller lest mer av, kanskje).

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Så innlegget ditt på side 1, Fancypants, viser til at du ønsker å vise at du ikke vet hvem jeg er, ikke at mine tidligere innlegg har hintet til at jeg er voldelig eller lider av unormale fetisjer?

Flott! :D

Men siden du lurer, så er jeg en sosial, orginal og hyggelig person med høy sosial IQ og som er lett å omgå. Hei.

Lenke til kommentar
For det det er verdt, kan jeg nevne at denne tråden i seg selv har ført til at min respekt for både Melisma og Underpants har steget veldig, og at de dermed begge to har blitt brukere jeg skulle likt å vite mer om (eller lest mer av, kanskje).

Rettelse: Fancypants?

Hehe, faktisk. Rettet opprinnelig innlegg nå.

Du står for øvrig litt på stedet hvil i denne sammenhengen. :)

Edit: Ja, også må jeg selvsagt føye til - damn you for having such similar nicks!

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar
Det kan hende jeg bommer skikkelig nå, men en sado er vel en perverst syk person som liker å uttøve vold mot andre.

Å men i svarte.. Oo

En sadist er en person som tenner seksuelt på å påføre partneren sin smerte, enten psykisk eller fysisk, dette kan gjøres ved lett dasking, pisking, lek med kniver og lignende, eller bare ved å snakke nedlatende til dem. Helt vanlig i et BDSM-forhold at ene er sadist og andre masochist, eller begge er sado-masochister. Så jo, jeg vil si at du bommer jævlig stygt.

On topic: Selv om jeg både snakker med ham på msn og har sett bilde av ham (selv om jeg ikke skulle se det bildet) så er jeg veldig nysgjerrig på Kevin/Bundy.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...