Fredrik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Alle sammen, hysj! Tråden har gått waaaay off topic. Diskusjonen om hvorvidt Melisma har lyst på Latterkongen (barnerov?) kan stoppes. Back to topic, people. Jeg vil gjerne vite om Simen1 eksisterer på ordentlig, eller om han egentlig bare er en middels stor, asiatisk bedrift som spesialiserer seg på Googling. EDIT: Innlegg som er off-topic blir fortløpende slettet. Endret 20. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg vil vite mer om Pyrellus.. Og ja, jeg og lurer på han Simen1.. Hvem er han, eller hva er han Endret 20. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 For å være ærlig var det en mislykket vits. Hva er en sado? Det kan hende jeg bommer skikkelig nå, men en sado er vel en perverst syk person som liker å uttøve vold mot andre. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spikern i kista, Olum. Sadoen tenner på at partneren får smerter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg vil også vite hvem simen1 er, men jeg holder en knapp på at det egentlig bare er et dekknavn for en bedrift med små underbetalte kinesere, som uten stopp hamrer løs på tastaturene i en trang svett lagerbygning i en mørk bakgate i Beijing. Det er nå min teori... Endret 20. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) For det det er verdt, kan jeg nevne at denne tråden i seg selv har ført til at min respekt for både Melisma og Underpants Fancypants har steget veldig, og at de dermed begge to har blitt brukere jeg skulle likt å vite mer om (eller lest mer av, kanskje). Endret 20. november 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så innlegget ditt på side 1, Fancypants, viser til at du ønsker å vise at du ikke vet hvem jeg er, ikke at mine tidligere innlegg har hintet til at jeg er voldelig eller lider av unormale fetisjer? Flott! Men siden du lurer, så er jeg en sosial, orginal og hyggelig person med høy sosial IQ og som er lett å omgå. Hei. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bare for a ga helt OT, jeg skulle likt a visst mer om fargoth. - Hva slags navn er egentlig Melisma? lurer jeg pa ogsa, leser det ofte som Melisima. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 For det det er verdt, kan jeg nevne at denne tråden i seg selv har ført til at min respekt for både Melisma og Underpants har steget veldig, og at de dermed begge to har blitt brukere jeg skulle likt å vite mer om (eller lest mer av, kanskje). Rettelse: Fancypants? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) For det det er verdt, kan jeg nevne at denne tråden i seg selv har ført til at min respekt for både Melisma og Underpants har steget veldig, og at de dermed begge to har blitt brukere jeg skulle likt å vite mer om (eller lest mer av, kanskje). Rettelse: Fancypants? Hehe, faktisk. Rettet opprinnelig innlegg nå. Du står for øvrig litt på stedet hvil i denne sammenhengen. Edit: Ja, også må jeg selvsagt føye til - damn you for having such similar nicks! Endret 20. november 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 TwinMOS: Det var innmari snilt av deg og nevne det synes jeg Og fint at ihvertfall en her skjønner hva jeg mener Ståle: Melisma tok jeg fra løse luften da jeg registrerte meg.. Men fant senere ut at det faktisk var ett ord Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Haha! Fancypants. Hold deg for god til å fortsette denne diskusjonen og ødelegge Metalhearts tråd! Jeg tar ikke ordre fra deg. Noen som vet hvordan Bundy er? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Måten du formulerte det på var dårlig. Hvis du gjør det bedre, så skjønner jeg. Noen som kjenner Bundy irl? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som kjenner Bundy irl? Nei, men han har fulgt etter meg en del ganger på Biltema. Jeg tror han er litt stalker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det kan hende jeg bommer skikkelig nå, men en sado er vel en perverst syk person som liker å uttøve vold mot andre. Å men i svarte.. Oo En sadist er en person som tenner seksuelt på å påføre partneren sin smerte, enten psykisk eller fysisk, dette kan gjøres ved lett dasking, pisking, lek med kniver og lignende, eller bare ved å snakke nedlatende til dem. Helt vanlig i et BDSM-forhold at ene er sadist og andre masochist, eller begge er sado-masochister. Så jo, jeg vil si at du bommer jævlig stygt. On topic: Selv om jeg både snakker med ham på msn og har sett bilde av ham (selv om jeg ikke skulle se det bildet) så er jeg veldig nysgjerrig på Kevin/Bundy. Endret 21. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ops, da bomma jeg Eplefe. Hadde bare litt rett når det gjalt smerte Tror uansett ikke at Underpants som en 14-åring er spesielt sado. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg syntes at Gunfreak er ganske mystisk jeg.... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Neineinei folkens, tråden er på nippet til å bli stengt hvis dere ikke kutter ut off topic snakket. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bundy har et litt spesielt forhold til mrbjoern..... Men han virker grei ellers, han er bare jævlig pervo....Ihvertfall med mrbjoern på #so til tider. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Noen som har info om han? Skulle det ikke være en bruker her som kommer av og till med slike mystiske innlegg? Jeg leste om det i forumet for lenge siden. Noen som har info? Var det ? han het? PS: Artig tråd! Selv om det er mye dritt her så er dette en kvalitetstråd. Endret 21. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå