Batnobbit Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg syntes at Gunfreak er ganske mystisk jeg.... ha ha, viste ikke om denne tråden før nå, og utrolig nok er jeg nevnt, trodde alle viste alt om meg jeg Vet en del men det at du heter Gunfreak, har bilde av en med våpen og er veldig intresert i våpen gjorde meg veldig mistenksom Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vedder på at L4r5 hadde stått klar med videokameraet. Og hva får deg til å tro at jeg ikke hadde blitt med? Jeg og steffy har et intimt og nært forhold! Jeg er veldig villig til å spikke en hvilestol til SteffyPants-veggseksjonen min. Lurer på at du kan bli en utmerket lett sånn adspredt sakkosekklignende haug av lett adspredte legemsdeler som er en sann fryd å slenge seg oppi før man hiver seg over ostepopen ...!? Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Når folk lurer på hvem jeg er, så lurer jeg da automatisk på hvem de er også. Så hvem er dere, dere som lurer på hvem jeg er. Endret 7. mars 2008 av Pick-Up-Master Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om de er kjekke hunks eller noen svette nerder med replikkene klare. Hvis du absolutt MÅ vite hvordan jeg og PUM ser ut: Som du ser er vi kjekke hunks Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 OMG, første gang jeg ser PUA og PUM som alle snakker om, he-he. Har aldri sett innlegg fra disse før. HURRA! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wow Du må føle deg spesiell. Men du vinner ikke noe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal prøve å tvinge Aids til å skaffe meg bilde av PUA. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg vil vite mer om Hylo. Ikke fordi han er mystisk, men fordi han er heit som en tekanne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 En bruker. Teit spørsmål, imo. Lenke til kommentar
Purplegirl Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, jeg vet hvordan både PUA og PUM ser ut jeg Lenke til kommentar
Purplegirl Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ble du PU'd? Hehe, kanskje det? Neida... Den ene er "tall, 'dark' and handsome", den andre er vel litt mer mellomblond, "tall and handsome" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror deg ikke. Jeg tror vi må kreve bilder for å få bevist dette her. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg lurer litt på hvorfor de "leker" mystiske.. Hvem kom først av PUA og PUM ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg la merke til PUA først hvertfall. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg lurer litt på hvorfor de "leker" mystiske.. Hvem kom først av PUA og PUM ? Hahaha. Jævlig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå