Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om


Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh, hadde klart å komme med et par uheldige kommentarer som hadde provosert noen :wee: . Dette hadde blandt annet gått utover de som ikke er etnisk norske uten at det menes noe slemt.

Eventuelt kvinner.

 

Og moderatorer må da for en gangs skyld være vanlige brukere og ikke kelnere.

 

Haha, tror nok du og jeg hadde havna i en alvorlig slåsskamp på nachspielet, men ikke uten å ta imot veddemål da selvsagt! Og da hadde jeg vedda en tusenlapp på at du hadde vunnet, selvom jeg var den du slåss mot :p PUTEKRIG!!!!! Be gentle.. :blush:

 

Men hva f***? Selvsagt skal moderatorene være kelnere! Use and abuse my friend ;) haha :p Neida, vanlig brukere på vors ja :yes:

Lenke til kommentar

haha er det jeg mener da , jeg har vært på og av i en halv aktiv til full stilling i en stund nå :p Derfor jeg spøkte med at han var utenfor 100% arbeid da ;)

 

Ps. nicket er Melisma :D Og er flere her som har sagt at de leser det som Melisima! jeg og til tider haha :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hva kommer nicket ditt fra, Melisma? Har du tatt det fra stemmeteknikken som brukes under gregoriansk sang, slik Wikipedia forteller meg?

 

 

Faktisk så visste jeg ikke at melisma var ett eksisterende ord! Jeg bare tok det fra løse lufta, og synes det funka greit. I etterkant så søkte jeg på det og fant ut at det var ett ord.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...