Nikko226 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes Traadstarter er litt mystisk jeg... ble medlem for to uker siden elr no, og er snart oppe i 1000 innlegg!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes Traadstarterer litt mystisk jeg... ble medlem for to uker siden elr no, og er snart oppe i 1000 innlegg!! satan. 55 innlegg per dag, gjenomsnitteleg! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes Traadstarterer litt mystisk jeg... ble medlem for to uker siden elr no, og er snart oppe i 1000 innlegg!! Jo, han der er litt spesiell. kanskje han ikke har noe liv utenom diskusjon.no, he-he! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes Traadstarterer litt mystisk jeg... ble medlem for to uker siden elr no, og er snart oppe i 1000 innlegg!! Holy macaroni! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Whaz? 55 inlegg hver dag? Jeg ser han overalt i forumet, men trodde ikke at det var så ekstremt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Han har tapt seg, da. Hadde jo over 60 daglige innlegg for bare et par dager siden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Han har tapt seg, da. Hadde jo over 60 daglige innlegg for bare et par dager siden. Ja dette begynner å bli dårlig ... Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hvis han fortsetter sånn i ca et år til, så burde han være oppe i: ............................... Godt over 20000 innlegg!! Endret 28. februar 2008 av Nikko226 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Pøh, hadde klart å komme med et par uheldige kommentarer som hadde provosert noen . Dette hadde blandt annet gått utover de som ikke er etnisk norske uten at det menes noe slemt.Eventuelt kvinner. Og moderatorer må da for en gangs skyld være vanlige brukere og ikke kelnere. Haha, tror nok du og jeg hadde havna i en alvorlig slåsskamp på nachspielet, men ikke uten å ta imot veddemål da selvsagt! Og da hadde jeg vedda en tusenlapp på at du hadde vunnet, selvom jeg var den du slåss mot PUTEKRIG!!!!! Be gentle.. Men hva f***? Selvsagt skal moderatorene være kelnere! Use and abuse my friend haha Neida, vanlig brukere på vors ja Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 PS. Traadstarter har tydligvis blitt arbeidløs rett før han registrerte seg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, vi burde vel alle passe oss litt her. Jeg ble medlem her to år før Melisima, men likevel har vi storsett like mange innlegg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) haha er det jeg mener da , jeg har vært på og av i en halv aktiv til full stilling i en stund nå Derfor jeg spøkte med at han var utenfor 100% arbeid da Ps. nicket er Melisma Og er flere her som har sagt at de leser det som Melisima! jeg og til tider haha Endret 28. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva kommer nicket ditt fra, Melisma? Har du tatt det fra stemmeteknikken som brukes under gregoriansk sang, slik Wikipedia forteller meg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Synes Traadstarterer litt mystisk jeg... ble medlem for to uker siden elr no, og er snart oppe i 1000 innlegg!! Minner veldig mye om denne brukeren også, kom nesten til 1000 på 20dager og nå er han borte? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Synes B-real er litt mystisk jeg, trodde lenge han kom fra østlandet, men plutselig overrasker han meg med trønderdialekt, så hvem er denne B-real? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Trønderdialekt? Fyren er da vitterlig fra Sortland er han ikke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Trønderdialekt? Fyren er da vitterlig fra Sortland er han ikke?jepp... samme forblåste plassen som Arinomi Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Synes da det var en trønder jeg hørte, meh, var sent og jeg var trøtt har vel bare hørt feil, men fortsatt, hvem er denne b-real? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Synes da det var en trønder jeg hørte, meh, var sent og jeg var trøtt har vel bare hørt feil, men fortsatt, hvem er denne b-real? En megakjekk nordlending. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva kommer nicket ditt fra, Melisma? Har du tatt det fra stemmeteknikken som brukes under gregoriansk sang, slik Wikipedia forteller meg? Faktisk så visste jeg ikke at melisma var ett eksisterende ord! Jeg bare tok det fra løse lufta, og synes det funka greit. I etterkant så søkte jeg på det og fant ut at det var ett ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå