Thorsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ville gjerne hatt en statistisk oversikt over hva alle forumbrukere sist spiste, på den måten kunne kjent hverandre bedre... eller ?? Tror ikke det er noen spesielle jeg vil vite mer om, ikke akkurat for øyeblikket i alle fall. Men noen ganger hender det jo at en klikker inn på en persons profil, og dersom det attpåtil er en link til en hjemmeside kan man jo bli sittende en stund å lure på hvem denne personen egentlig er, uten at en senere tenker så mye mer over det. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Altså, Metalheart har jo bare gått ut i offentligheten med slike spørsmål som alle her inne stiller seg kontinuerlig, da. Jeg lurer iallfall ofte på hva som skjuler seg bak diverse brukernavn. Det verste er jo at det finnes tullinger der ute som IKKE fyller ut alder, interesser, hjemsted og så videre i profilen sin. Gjør meg like irritert hver gang jeg ser det. Men alt i alt - mulig denne tråden allikevel ikke er 100 % nødvendig? Jeg tviler på at det vil komme frem så mye nytt her, slik at mengden informasjon om de aktuelle brukerne vil øke lite. Dessuten liker jeg best å arbeide med slike saker på egen hånd - snoke på hjemmesider, google folk, lese gamle tråder, og etter hvert bygge opp et privat infoarkiv omkring utvalgte forumbrukere ... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skulle likt å vite mer om de jeg har oppfatta som drittsekker. Nå skal ikke jeg nevne navn så. Men hva er de validating folka på medlemslista? Det har jeg lurt på. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skulle likt å vite mer om de jeg har oppfatta som drittsekker. Nå skal ikke jeg nevne navn så. Men hva er de validating folka på medlemslista? Det har jeg lurt på. Validating er de som ikke har aktivert brukeren sin med epost greia. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det verste er jo at det finnes tullinger der ute som IKKE fyller ut alder, interesser, hjemsted og så videre i profilen sin. Gjør meg like irritert hver gang jeg ser det. bra du har noe å irritere deg over ta deg en tur innom profilen min, så du får irritere deg litt mer den der latterkongen skulle jeg likt å vite litt mer om ja. Endret 20. november 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syns saluttknall er ganske mystisk. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Enig... ganske snodig også. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lurer på hvem denne Demille er jeg. Hun er litt av ei sexbombe har jeg fått med meg, hun spammer en del og kommer med unødvendige kommentarer. Så er det den greia med tard, hvorfor kaller hun alle det hele tiden?! Huffamei. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Den som hadde hatt svaret på det hadde fått pluss i margen hos meg Endret 20. november 2007 av hawaii2k Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lurer på hvem denne Demille er jeg. Hun er litt av ei sexbombe har jeg fått med meg, hun spammer en del og kommer med unødvendige kommentarer. Så er det den greia med tard, hvorfor kaller hun alle det hele tiden?! Huffamei. Skikkelig tøs har jeg fått med meg. Men ikke fortell henne det at jeg har sakt det. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 *snipp* Føler meg litt dum nå som jeg faktisk gikk inn og søkte etter "Demille".. Ikke at jeg ble skuffet over det jeg fant da! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg lurer faen på Bundy. Hvordan han ser ut, er irl o.l. Han er jo dritmorsom på forumet, men på skolen er han kanskje helt annerledes... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Prøver du å få deg noe? Jeg? edit: Jeg vil vite mer om Den store P forresten, bildene og comeback'ene han har på RPP er litt morsomme faktisk Endret 20. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, L4r5. Spør og du vil få svar. Jeg er tilhenger av den direkte måten å finne ut ting... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, L4r5. Spør og du vil få svar. Jeg er tilhenger av den direkte måten å finne ut ting... Som du sikkert vet så var det en spøk. Jeg mente jo seff Melisma. Men så du var innom tråden. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nja, må slenge meg på Bundy. alltid lurt på hvordan han er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som du sikkert vet så var det en spøk. Jeg mente jo seff Melisma. Men så du var innom tråden. trodde du hadde skjønt nå at jeg ikke tåler en spøk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Altså, Metalheart har jo bare gått ut i offentligheten med slike spørsmål som alle her inne stiller seg kontinuerlig, da. Jeg lurer iallfall ofte på hva som skjuler seg bak diverse brukernavn. Det verste er jo at det finnes tullinger der ute som IKKE fyller ut alder, interesser, hjemsted og så videre i profilen sin. Gjør meg like irritert hver gang jeg ser det. Men alt i alt - mulig denne tråden allikevel ikke er 100 % nødvendig? Jeg tviler på at det vil komme frem så mye nytt her, slik at mengden informasjon om de aktuelle brukerne vil øke lite. Dessuten liker jeg best å arbeide med slike saker på egen hånd - snoke på hjemmesider, google folk, lese gamle tråder, og etter hvert bygge opp et privat infoarkiv omkring utvalgte forumbrukere ... Noterer du det også? Jeg vurderer å begynne med et arkiv hvor jeg samler alskens informasjon om brukerne for så å dra det fram i en situasjon hvor jeg kan få bruk for det. F.eks: En som sier han er 26 år har samboer og muligens barn. Dette sa han i en gammel tråd i 2003. Senere i en tråd forteller han om at han netopp har fått seg en kjæreste og at han ar redd for hvordan han skal gå fram når han skal debutere med henne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skulle likt å vite mer om de jeg har oppfatta som drittsekker. Nå skal ikke jeg nevne navn så. Men hva er de validating folka på medlemslista? Det har jeg lurt på. Validating er de som ikke har aktivert brukeren sin med epost greia. ' Validating-folka er irriterende. Jeg skulle gjerne ha byttet navn til bare Olum, men det er en kødd som heter det. Han har hatt status Validating i et år eller no. Har prøvd å sende melding til moderatorer, men får ikke svar. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Underpants... Hvilken 14-årig sado er han egentlig? Edit: Hva i helvete skjer her... Hva er en sado? Ja, jeg har sjekket wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå