Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om


Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvem Tom Waits For Alice er jeg, han er litt skummel sine utrolig velformulerte og fyldige innlegg, alltid avrundet med "Geir :)" Han er ikke en slags robot som vet alt om alt, eller vet alle hvem han er? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg?

Endret av Bakoversveis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg lurer på hvem Tom Waits For Alice er jeg, han er litt skummel sine utrolig velformulerte og fyldige innlegg, alltid avrundet med "Geir :) " Han er ikke en slags robot som vet alt om alt, eller vet alle hvem han er? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg?

 

Ta så med at han ikler seg kjortler, har en fetish for å plassere sin blankskurte stump på det som noen kaller en HD (den kaller jeg en avansert støvsuger), og er ellers faretruende logisk, så blir skremselsscenariet riktig utfyllende.

 

:whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil vite mer om alle her egentlig, og om de jeg ikke har vært på så god fot med her inne, tror jeg egentlig at vi hadde hatt det kjempegøy på vors sammen :p Jeg elsker en heftig diskusjon, og har det supergøy med folk jeg diskuterer med når jeg møter nye folk på fester osv.. :D

 

"Ja, nå skal det bli liv sa mannen, og stappa pikken inn i maurtua" sier jeg, og så gnir jeg meg i henda og kaster meg inn i diskusjonen ;) :!:

Lenke til kommentar
Haha! :!:

 

Hadde hele forumet havna på vors sammen så hadde det endt med at en eller annen hadde fått en knyttneve i kjeften innen det hadde gått en halvtime fra den første ølen var åpnet. Jeg skal ikke nevne hvem jeg tror den uheldige hadde vært.

 

 

haha :D jeg liker ikke innrømme det, men jeg hadde nok vedda på meg selv som mottageren av den neven.. :blush:

 

Synd det ikke finnes moderatorer på vors som kan rydde opp haha :!: Moderatorene her på forumet er sikkert de som lager mest bråk på vors og fest bare for å få bearbeidet alt det de holder igjen med her på forumet hahaha :p Uff, nei den var slem.. men nå er jeg jo "naughty by nature" også da :p sa brura..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
haha :D jeg liker ikke innrømme det, men jeg hadde nok vedda på meg selv som mottageren av den neven.. :blush:

 

Synd det ikke finnes moderatorer på vors som kan rydde opp haha :!: Moderatorene her på forumet er sikkert de som lager mest bråk på vors og fest bare for å få bearbeidet alt det de holder igjen med her på forumet hahaha :p Uff, nei den var slem.. men nå er jeg jo "naughty by nature" også da :p sa brura..

Pøh, hadde klart å komme med et par uheldige kommentarer som hadde provosert noen :wee: . Dette hadde blandt annet gått utover de som ikke er etnisk norske uten at det menes noe slemt.

Eventuelt kvinner.

 

Og moderatorer må da for en gangs skyld være vanlige brukere og ikke kelnere.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Haha! :!:

 

Hadde hele forumet havna på vors sammen så hadde det endt med at en eller annen hadde fått en knyttneve i kjeften innen det hadde gått en halvtime fra den første ølen var åpnet. Jeg skal ikke nevne hvem jeg tror den uheldige hadde vært.

 

Steffyboy hadde vel blitt gjengvoldtatt i løpet av de første ti minuttene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...