Jan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Var da svært hvor mye prat det var om Simen1! Hva er bakgrunnen til det? Han tar seg tiden til å skrive lange innlegg. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Var da svært hvor mye prat det var om Simen1! Hva er bakgrunnen til det? Han tar seg tiden til å skrive lange innlegg. Kanskje han har lite å gjøre. Jeg er litt nysgjerrig på underpantsene til Underpants Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er litt nysgjerrig på underpantsene til Underpants Her er dem: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Til alle som lurer : Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ^^ Jeg lurer litt på Skarstad. Hvem er han? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet fullt navn og hvordan han ser ut. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Veit bare at han er god på grammatikk og hører på Rammstein. Han kommer alltid med sarkastiske, morsomme innlegg og det at han ikke bruker smileyer gjør at han blir tatt mer seriøst. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) chokke lures litt på. Virker som litt av en fyr Endret 12. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hvem er Morgan Kane? det er ikke meg. MK Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hvem er Morgan Kane? det er ikke meg. MK Du kan sikkert prøve å få overta navnet hans fordi han virker som en inaktiv bruker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så ut. Da er det vel på høy tid å legge ut noen nye bilder. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Da er det vel på høy tid å legge ut noen nye bilder. Det er på høy tid å være enda mer hemmelighetsfull om min identitet, så jeg kan avsløre den med brask og bram når tiden er inne. Jeg ser ... Et nytt forummøte. Alle er samlet i Holmenkollen. Utfor bakken kommer en mystisk svartkledd skikkelse med en sky av røyk bak seg. Idet han treffer hoppkanten høres et brak. Det er rakettskitid. Skikkelsen får høyde og vinger brer seg ut fra ryggen. Alle blir overveldet av det påfølgende mesterstykket av en luftakrobatikkopptreden. Han gjør en siste loop og farer ned mot bakken i farlig stor fart, lar vingene falle, treffer ovarennet, hopper og setter ny bakkerekord. Slik kommer Skarstad inn i livet til de få overlykkelig forumbrukerene som er der den magiske dagen. Endret 12. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Høres ut som Skarstad flyter på en eim av metan ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da er det vel på høy tid å legge ut noen nye bilder. *Snip* Jeg bare ser deg for meg som hu sure jenta i avataren jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg bare ser deg for meg som hu sure jenta i avataren jeg. Scarlett Johansson? O_O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sur? Jeg tror ordet du leter etter er skamdeilig. :-) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Snorre er absolutt inne på noe. Jeg tror imidlertid jeg likte den tidligere Skarstad-avataren bedre ... Anyway, dette er uansett med på å gjøre brukeren mer mystisk. Skarstad er vel blant de brukerne som best bevarer sin anonymitet her inne. Står egentlig litt respekt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå