Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om


Programvare

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenke meg å vite litt mer om MrBjoern.

 

Siden begge er bjørner mener jeg ....

Å jasså ja? I virkeligheten er jeg ett stort sinnt dyr, som dreper alt det kommer i nærheten av. Når jeg sitter her på forumet, endrer jeg form, og blir en mrbjoern. :)

 

Eplefe og Sameboe har ingen rettigheter på meg, så de kan bare holde kjeft :)

Å jasså ja? :ohmy:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kakestykke lurer jeg litt på. Virker ekstremt kristen, men har sine undertoner av frekkhet også.

En annen jeg lurer litt på er chokke. Av og til er meningene hans bra, mens andre ganger kan han være vanskelig.

 

 

Da fikk jeg denne i mine inlegg også :fun:

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Han er sikkert en helt normal fyr til vanlig. I vanlige samtaler så tar man sjelden opp religion, men her er det litt mer uskyldig å man kan skrive litt mer anonymt hva man står for. Dessuten så blir jo folk gjerne oppfattet som hyperkristen når de får masse argumenter mot seg. Dette forumet dominerer jo ikke akkuratt av religiøse mennesker. Så da skiller han seg litt ut i at han er så klar på hva han står for. Men tviler han går rundt med kristen i pannen til vanlig.

 

Jeg lurer litt på Billy Bob. Virker som en kul fyr. Men jeg er veldig spektisk til skjegget hans.

Lenke til kommentar

Jeg skulle likte å vite hvordan Oivind Dahle er til vanlig jeg! Er han en som liker å krangle og diskutere hele tiden? En som har sterke meninger om alt? Eller er han egentlig en sånn fyr som går rundt og ser råsnill og glad ut hele dagene? Er han kvinnestyrt tøffel, eller superhelt?

 

Jeg var også litt nysgjerrig på Bundy før jeg så på bildet hans at han er en liten gutt. Hadde ikke intrykk av det i det heletatt :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på Billy Bob. Virker som en kul fyr. Men jeg er veldig spektisk til skjegget hans.

 

What? Skjegget mitt er alle tiders! Ingenting å være skeptisk til det. :!:

 

Kommer egentlig ikke på noen mystiske forumbrukere akkurat nå, men siden det finnes en tråd om det, skal jeg nok luske meg tilbake her om jeg blir forveten. :)

Lenke til kommentar
Skarstad er en fyr/jente som jeg lurer litt på. Hun/han virker nesten alltid humørsyk og må la dt gå ut over noen :ermm:

Føler det samme, selv om innleggene hans (hennes?) sjeldent lar seg svare på. Rart med det, jeg vil også ha den evnen :(

 

Jeg stiller meg i kø! Men jeg tror bare Skarstad prøver å være bad. Innerst inne er han/hun myk og god. :yes: Tegnet avataren min!

Endret av Aces
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...