Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var det noen som misforstod nå? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg merker at jeg lurer litt på Andyax. oO Du merker det ja? hehe. Hva er så mystisk med meg da? Jeg digger mystiske ting. Så med mindre ord, så digger jeg Chokke haha. Hadde jeg aldri trodd. Håper ikke Chokke leser denne tråden her. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle likt å vite noe om Jumbojet84 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg merker at jeg lurer litt på Andyax. oO Du merker det ja? hehe. Hva er så mystisk med meg da? Jeg digger mystiske ting. Så med mindre ord, så digger jeg Chokke haha. Hadde jeg aldri trodd. Håper ikke Chokke leser denne tråden her. Hahahaha, det gjør han heller ikke. Og damn, jeg som trodde dette var Simen1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det ingen her som lurer på SpecialForce da? At du er en sexinteressert og veslevoksen gutt på 13, holder for min del. Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skuffet over at ingen lurer på meg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skuffet over at ingen lurer på meg Er enkelte som aldri blir mystiske, som meg f.eks Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skuffet over at ingen lurer på meg Er enkelte som aldri blir mystiske, som meg f.eks Jeg synes du er mystisk siden du ikke valgte avataren jeg lagde til deg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For tiden har jeg funnet ut at jeg vet det jeg trenger å vite om folk... oO Så, i mellomtiden, kan jeg skape mere blest om meg selv. Eller kanskje ikke. ^^' Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Skuffet over at ingen lurer på meg Du har jo skrevet alt vi vil vite i bloggen din, kjære;) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg kunne godt tenke meg å vite litt mer om MrBjoern. Siden begge er bjørner mener jeg .... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er jeg mystisk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg kunne godt tenke meg å vite litt mer om MrBjoern. Siden begge er bjørner mener jeg .... Jeg deler ut info om ham for en femmer og en kaffe. =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg vet en del om mrbjoern ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ingen som lurer på meg da? Er jeg ikke mystisk nok? *bli mystisk mens jeg klør meg i skjegget* Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Flaks at ingen lurer på meg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Er jeg mystisk? Eller eplefe vet vel ganske mye om jeg er mystisk eller ikke.. *klassepåruten* Jeg lurer på lanez-nor pga jeg gikk i klasse med han fooor... 2 år siden eller noe? Og ikke hørt noe fra ham siden Endret 27. desember 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dere skal jo ikke spørre om dere er mystiske da. Jeg tror dere har misforstått litt, oppmerksomhetsfriker:P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ingen som lurer på meg da? Er jeg ikke mystisk nok? *bli mystisk mens jeg klør meg i skjegget* Hehe, du er ikke å mystisk. Jeg vet alt om deg. Til og med hvilken bank du bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå