IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lurer litt på Diesel_ eg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 felixersvart er vel en bug som gjør at alle gjestepostere får nettopp det navnet Oo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Olum, felixersvart er enkelt og greit en bug i forumet, og symboliserer poster postet under gjest på forumet. Mener å huske at felixersvart var den første som postet med gjestefunksjonen etter oppgraderingen, og det dermed har blitt det navnet som har vært synlig. Tror jeg. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingen som synes jeg er mystisk da? NINJA! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingen som synes jeg er mystisk da? NINJA! Jo, egentlig. Har alltid sett avataren din, men har liksom aldri lagt merke til deg. o.O Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og hvem er Strofe. En uke gammel bruker som har godt over 100 innlegg bare i dag Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jo, egentlig. Har alltid sett avataren din, men har liksom aldri lagt merke til deg. o.O Svakt. Du skal ikke skue kaninen på hårene, som det heter! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og hvem er Strofe. En uke gammel bruker som har godt over 100 innlegg bare i dag Ahh! Nettleseren ble helt svart når jeg gikk inn på profilen hans! Her er det ugler i mosen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og hvem er Strofe. En uke gammel bruker som har godt over 100 innlegg bare i dag Nesten 27 poster hver dag!? Damn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nesten 27 poster hver dag!? Damn. 30 nå. Spam or h4x? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nesten 27 poster hver dag!? Damn. 30 nå. Spam or h4x? "toggle_leet_mode 1" Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har noen ganger lurt litt på hvem Pricks er. Av det jeg har lest av innleggene hans, fokuserer han på å motbevise påstander som andre kommer med, og multiqouter så det griner. Mer enn jeg noen sinne ville klart å holde orden på. Samme her. Pricks og Quayle er de jeg egentlig lurer mest på. Begge to er litt i samme kategori... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Simen1 er visst ikke bare et kompani med kinesere: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10003488 Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg er vel passe mystisk? (Innlegg har som formål å få denne tråden inn i "Mine Innlegg" ) Hvis du antyder at folk med lite hår ikke bruker Shampoo, må jeg begynne å le litt her. Endret 10. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ingen som synes jeg er mystisk da? Nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurer litt på olsen. Virker veldig hyggelig, men noen ganger vil jeg knuse ansiktet hans/hennes fordi jeg så grovt uenig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurer litt på olsen. Virker veldig hyggelig, men noen ganger vil jeg knuse ansiktet hans/hennes fordi jeg så grovt uenig. Han kan mye om bombefly. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurer litt på olsen. Virker veldig hyggelig, men noen ganger vil jeg knuse ansiktet hans/hennes fordi jeg så grovt uenig. Han kan mye om bombefly. Viktig informasjon det der. Hvem vet når man plutselig får en spontant utspørring om bombefly. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Neimen i svarte.. Det er jo ikke slik Simen1 skal se ut?! Mitt imagiære bilde av Simen1 er totalt annerledes. Flere år med underbevist kartlegging av hans fysiske ytre basert på hans meninger ytret i tekst ble klubbet brutalt ned med dette bildet. Men i det minste vil jeg gjenkjenne han på gaten fremover da, det kan jo ikke så verst. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Neimen i svarte.. Det er jo ikke slik Simen1 skal se ut?! Mitt imagiære bilde av Simen1 er totalt annerledes. Flere år med underbevist kartlegging av hans fysiske ytre basert på hans meninger ytret i tekst ble klubbet brutalt ned med dette bildet. Men i det minste vil jeg gjenkjenne han på gaten fremover da, det kan jo ikke så verst. Simen1 ser slik ut. Jeg vet at jeg har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå