Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om


Programvare

Anbefalte innlegg

Jeg var en uskyldig tilskuer. Satt tilfeldigvis i et tre i nærheten med en infrarødkikkert.

 

Da vet vi litt mer om deg ihvertfall. Du har en tendens for å sitte i trær med kikkert?

Vel, all for the greater good I guess.

 

The kittens must be saved und so forth.

 

Lyktestolper fungerer like godt for henne. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ijheahijheahijheah, denne Almadora, ja!

 

Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på Dotten. Etter alle påfunnene, krimmene og slikt er det vanskelig å se for seg en mann med to barn, kone og en skohylle full av tøfler.

 

Jeg tror jeg må ta meg en tur til Bergen og se selv.

 

Nah, jeg gjør ikke annet enn å tyte konstant. Stort sett mye BS og heller lite mystikk. Du får spørre de mystiske Snorre, TWFA, Blib, Jarmo, Ueland, Mafo og/eller Haraldson om du er så nysgjerrig.

 

Det er ikke som at jeg driver og tar livet av for eksempel vaktmesteren vår og graver han ned i eksempelvis kjelleren til blokken, hvor det tilfeldigvis legges på ny (armert) betong. :ninja:

 

Nei, jeg er en normal kar som kanskje sier/skriver litt for avslørende ting i ny og ne. Jeg har såvidt startet min utforsking av forumets merkverdige skapninger. Så du er velkommen til Bergen så skal jeg se om jeg kan tilfredsstille nysgjerrigheten din. Evt øltørst skal i hvert fall tilfredsstilles, dog blir det gulløl her i gården.

 

 

Vi trenger for ordens skyld ny vaktmester i borettslaget, for de som måtte være interessert

 

Lenke til kommentar
Ijheahijheahijheah, denne Almadora, ja!

 

Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på Dotten. Etter alle påfunnene, krimmene og slikt er det vanskelig å se for seg en mann med to barn, kone og en skohylle full av tøfler.

 

Jeg tror jeg må ta meg en tur til Bergen og se selv.

Dottens supermannkappe er sydd sammen av 38.5 par tøfler.

 

Carl :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg tror Dotten er skapgal. Det skal bli morsomt å dra til Bergen for å besøke ham. :p

 

Det skal bli enda morsommere å titte litt ekstra nøye på skapinnholdet til myggen, før man legger han i en hendig bøy over kneet ... :whistle:

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvem den forunderlige Bundy er jeg. Aldri forstått meg på denne brukeren. Men han har gitt meg en del morsomme stunder og noen gode lattere. Altså ikke latter av ham, men snarere av innholdet i innleggene hans. Ikke vondt ment dette her. Et forum uten en Bundy er kanskje ikke et forum verdt å være på? Skulle også gjerne likt å bli bedre kjent med en hel del brukere.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Motbevises. Er dette menneskelig?

 

Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.

 

- Simen1 i "Små-rare ting du gjør, men ikke vil innrømme"

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...