Gå til innhold

Mystiske forumbrukere du skulle likt å vite mer om

Programvare

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt over denne tråden litt. Det finnes så mange mennesker her. Så mange ukjente personer. Hvem er de? Mystiske personer vi aldri vil møte. Så klart noen kjenner vi. De som legger bilde av seg selv på RPP og forteller navnet sitt o.l, men så er det de mystiske som aldri sier noe personlig. Vi aner ikke hvem de er, hvor gamle de er, hva de driver med, ingen informasjon, ingen alder, ingen msn e.l

Har du noen du lurer på hvem er? Noen raringer.

En person jeg har lurt veldig lenge på er danilovic. Han har plutselig skrevet alderen sin nå, men innleggene hans er mystiske, korte og ofte rare (no offence). Han virker veldig spesiell, han har skrevet bæsj overalt på profilsiden sin og hjemmesiden hans er også rar. Den forteller ingenting personlig om han.

Hvem lurer du på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En person jeg har lurt veldig lenge på er danilovic. Han har plutselig skrevet alderen sin nå, men innleggene hans er mystiske, korte og ofte rare (no offence). Han virker veldig spesiell, han har skrevet bæsj overalt på profilsiden sin og hjemmesiden hans er også rar. Den forteller ingenting personlig om han.

Hvem lurer du på?

I virkeligheten er han bare verdens rareste snilling som har veldig bra klesstil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...