Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har tenkt over denne tråden litt. Det finnes så mange mennesker her. Så mange ukjente personer. Hvem er de? Mystiske personer vi aldri vil møte. Så klart noen kjenner vi. De som legger bilde av seg selv på RPP og forteller navnet sitt o.l, men så er det de mystiske som aldri sier noe personlig. Vi aner ikke hvem de er, hvor gamle de er, hva de driver med, ingen informasjon, ingen alder, ingen msn e.l Har du noen du lurer på hvem er? Noen raringer. En person jeg har lurt veldig lenge på er danilovic. Han har plutselig skrevet alderen sin nå, men innleggene hans er mystiske, korte og ofte rare (no offence). Han virker veldig spesiell, han har skrevet bæsj overalt på profilsiden sin og hjemmesiden hans er også rar. Den forteller ingenting personlig om han. Hvem lurer du på? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Avean som henger i spilldelen. Ingen offence her heller (er egentlig bare morsomt), men jeg lurer svært ofte på om fyren i det hele tatt kan finne på å TRO ELLER MENE det han presterer å skrive der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis jeg er nysgjerrig på en bruker så pleier jeg egentlig å prøve å bli kjent med dem jeg. Har funka fint det Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Underpants... Hvilken 14-årig sado er han egentlig? Edit: Hva i helvete skjer her... Endret 18. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Endret 18. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 danilovic er en kul fyr. Spilte en del med han i Guild Wars for et år og to tilbake. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 danilovic er en kul fyr. Spilte en del med han i Guild Wars for et år og to tilbake. Ut fra det jeg har sett, så virker han som en litt abstrakt person Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 danilovic er et håpløst troll Carl Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 For noen er internettlivet og det vanlige livet deres to seperate ting, og det er helt ok for meg. Må være rom for dem som helst vil skille mellom de to og forbli anonym. Alle har ikke et ønske om å bli sett og hørt hele tiden, verken i real life eller på internett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 danilovic er et håpløst troll Carl Welcome to last...erm..year? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 er danilovic en bæsj? :S har vel ingen brukere jeg vil vite mer om Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Synes Metalheart er ganske mystisk jeg som lager mystiske tråder om mystiske personer Endret 19. november 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Synes Metalheart er ganske mystisk jeg som lager mystiske tråder om mystiske personer Hvis du går til Offtopic og deretter OT-baren og finner en tråd osm heter Recent Pic Post så kan du se at jeg er på en god del bilder der. Da ser du lett at jeg er en retard Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er feil me då være R3tard? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hva er feil me då være R3tard? Hvem har sagt det er feil? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 En person jeg har lurt veldig lenge på er danilovic. Han har plutselig skrevet alderen sin nå, men innleggene hans er mystiske, korte og ofte rare (no offence). Han virker veldig spesiell, han har skrevet bæsj overalt på profilsiden sin og hjemmesiden hans er også rar. Den forteller ingenting personlig om han. Hvem lurer du på? I virkeligheten er han bare verdens rareste snilling som har veldig bra klesstil Lenke til kommentar
greiven Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er vell ingen overraskelse at jeg nevner Latterkongen? Ikke at jeg vil vite så mye mer om han, er lei av han som det er Men han virker så snål. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er vell ingen overraskelse at jeg nevner Latterkongen? Ikke at jeg vil vite så mye mer om han, er lei av han som det er Men han virker så snål. Han er 12/13 år gammel. Hva hadde du forventet deg? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes du er litt mystisk Fancypants. Jeg ser avataren din overalt sammen med alskens sære kommentarer og utrykk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes du er litt mystisk Fancypants. Jeg ser avataren din overalt sammen med alskens sære kommentarer og utrykk. Naw, blir rørt jeg. Jeg har litt spess ordbruk for tiden, slik som å bæsje i bokseren = frese zebralort i tangatrusa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå