R@Gn4R0Kk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 forleden har jeg merket at pcen går litt tregere og yter mindre. jeg fikk en melding om at det var lite "vitural memory" i systemet :-? jeg sjekket og det stod at jeg hadde litt over 760 mb i vitural memory. hva er vitural memory? skal jeg øke antall mb for å få pcen til å gå bedre? takk på forhånd Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 forleden har jeg merket at pcen går litt tregere og yter mindre. jeg fikk en melding om at det var lite "vitural memory" i systemet :-? jeg sjekket og det stod at jeg hadde litt over 760 mb i vitural memory. hva er vitural memory? skal jeg øke antall mb for å få pcen til å gå bedre? takk på forhånd Mye VM er viktig hvis PCen ikke har noe særlig fysisk minne og du må kjøre litt for tunge apps. Du kan trygt øke størrelsen, men ytelsen vil ikke ha særs godt av for mye VM. Da er det bedre å kjøpe mer fysisk RAM. På C BØR du ha VM aktivert, spesiellt da noen programmer krever det... Uansett hvor mye RAM du har. Men på macs (pre OSX kan man slå det av for en vesentlig ytelsesforbedring - dersom man har nok RAM, OSX kjenner jeg ikke til) Hvor mye minne har du? Lenke til kommentar
R@Gn4R0Kk Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 512 mb ddr-ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå