Wollan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har en Cannon MP600 skriver, og lurer hvor blekkpatronene til denne er billigst? Ser prisen på den store sorte blekkpatronen er 150,- hos komplett, mens de mindre er 125,- Hvor er det billigst? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekk: www.blekkpatron.no og www.inkclub.no De bruker å være billige. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekk på binders, de pleier å ha fine priser på patroner. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 www.dvdink.no 22 kr/stk første gang 18 kr/stk etter det. Slå den =D Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg råder deg virkelig til å kjøpe originale patroner til en så god skriver. Ikke ødelegg den med uoriginalt blekk. Jeg har tilgode å se uoriginalt som er tilpasser hver enkelt skriver på samme måte som blant annet CLI-8-serien til Canon er. Det er en grunn til at uoriginalt er så rimelig... Hvis du vil kjøpe originalt blekk er vel de vanlige elektrokjedene et safe sted å gå. Binders og slike butikker har også godt utvalg. Du kan spare noen kroner på å kjøpe de tre fargene (cyan, magenta og den gule) i sånn økonomipakning med 50 fotoark. Den koster rundt 300 kr. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har samme printer som deg trådstarter, og jeg bruker uorginalt blekk fra dvdink.no. Jeg vet ikke hvilke behov du har, men for min egen del fungerer dette strålende. Det koster meg mindre bytte ut samtlige patroner i printeren fra dvdink.no, enn det ville kostet meg å kjøpe en enkelt originalpatron. Instalasjon og bruk er også langt enklere enn jeg hadde trodd, og dessuten får man alt sammen levert i postkassen med en fraktpris på kun kr 22,-. Dersom dette ikke er et alternativ er nok inkclub.com blandt de billigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå