eLang Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 noen andre som har problemer med rikstv i trondheim i dag (18.11.07). Får ikke inn noen signaler. Har ikke rørt noe, ble bare svart skjerm, og det lyser "error" i disp på dekoderen... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det Grundig DTR87 du har? Har vært mye tull med de dekoderene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekk om du har UHF-dekning, ved å f.eks. koble antennen rett i TV-en - og se om du får inn TV2. Kan jo være antennen har gått til heden, blåst ned elns? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Sjekk om du har UHF-dekning, ved å f.eks. koble antennen rett i TV-en - og se om du får inn TV2. Kan jo være antennen har gått til heden, blåst ned elns? Det var det første jeg gjorde. Har analoge signal ja... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Da ville jeg gått til en forhandler og fått ny boks, vi har hatt to-tre bokser hvor det har lust "Error" i displayet - og vi har da gitt kundene ny boks. Har forøvrig òg hatt inne bokser uten lyd; bokser uten bilde og bokser som er helt døde - så det har vært en del feil med dem. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da ville jeg gått til en forhandler og fått ny boks, vi har hatt to-tre bokser hvor det har lust "Error" i displayet - og vi har da gitt kundene ny boks. Har forøvrig òg hatt inne bokser uten lyd; bokser uten bilde og bokser som er helt døde - så det har vært en del feil med dem. Det var ikke boksen som hadde feilen ,men senderen datt rett og slett ut. Fikk signalet tilbake på mandagen. Men mange har hatt mye tull med denne ja,men jeg må ha vært heldig da jeg ikke har merket noe tull foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå