Gå til innhold

Spørsmål om opera mini 4

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

La inn opera mini 4 på mobilen, har brukt de andre versjonene før uten problem.

1- Når jeg går inn på en nettside nå så er all tekst mikroskopisk, fremstår kun som streker.

Jeg kan zoome opp det jeg vil, men i og med at jeg ikke vet hva jeg zoomer opp så er det håpløst.

Det som zoomes opp på scrolles både venstre/høyre og som vanlig opp/ned, men i og med at det må scrolles venstre/høyre så bli lesingen håpløs.

2 -Jeg ser også at datatrafikken er blitt mye større, de sidene jeg normalt er inne på (som dagbladet, hardware, itavisen osv) er det nå ca. 3-dobbelt så mye data som lastes ned, noe som gjør det 3-ganger så sent å surfe og 3-ganger så dyrt.

3 -Har forsøkt å slette de forhåndslagrede bokmerkene, men da reinnstallerer opera mini seg påny, og bokmerkene er tilbake.

Skal det være slik, så er det tilbake til 3`ern for min del....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvis du tenker på "oversikt" funksjonen, så kan dennes skrus av og du får mobilversjonen slik som eldre versjoner. Under innstillinger må merke "mobile view" (sikkert mobil visning på norsk :p)

2. Jeg mistenker at dersom du merker av for mobil visning vil trafikken bli lavere. Samtidig kan du justere på bildekvalitet som har mye å si. Evt. kan du skru av bilder.

3. Dette har jeg ikke vært borti, så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...