drasdo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har prøvd å finne svar på hva som er problemet når jeg spiller warhawk... kom over noen i usa som hadde akkurat det samme problemet som meg, er det noen her som har det samme? Problemet er når jeg spiller warhawk er at jeg blir frakoblet etter 10-15 min og det står at spillet er over. Alle andre rundt meg bare springer i ring og er helt borte, samme med fly og tankser. nettet mitt er koblet til kabel og det er ikke noe problem med dette, pluss at jeg har prøvd med å slå av media systemet på ps3 uten effekt har også brukt den siste oppdateringen som er til warhawk og i tillegg slettet og instalert warhawk 3 ganger.... jeg gjør nesten alt for at noen kan hjelpe meg med dette, en god belønning til den som klarer å løse denne gåten jeg er avhengig av dette spillet, men det hjelper så lite når jeg har over 100 poeng å det er igjen 4 min så blir det stopp Hjelp meg noen Mvh Drasdo Endret 19. november 2007 av drasdo Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg hadde akkurat samme problemet, og til meg var det linja som var feilen. Hver eneste gang dette skjedde, hadde adsl-modemet mitt blitt koblet av adsl-nettet. Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 men modemet mitt slår seg ikke av for jeg kommer inn på ny server med en gang.. men hva gjorde du for å rette opp i den da? kan jo hende det er noe lignende Lenke til kommentar
Burns Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 samme her.. det var router'n min som drev å tullet med meg.. Fikk orden på den, så fungerte alt perfekt.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Feilen er i alle fall bunn og grunn det at spillet mister kontakt med server. Og siden ingen andre har noen store problemer, antar jeg at feilen ligger i huset ditt et sted. Bruker du trådløst? Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Feilen er i alle fall bunn og grunn det at spillet mister kontakt med server. Og siden ingen andre har noen store problemer, antar jeg at feilen ligger i huset ditt et sted.Bruker du trådløst? playstationen min er kobelt via kabel så den er ikke trådløs, og har ikke noen problem med å spille andre spill online mister kontakt med server men kommer rett inn på en ny server når jeg har mistet kontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå