Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fikk en spritflaske i ansiktet

femftifem

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg fikk et lite uhell på en fest igår og fikk en flaske til venstre for øyet mitt så det ser ut som at jeg har fått en skikkelig blåveis. Det jeg da ikke gjorde var å legge is på der jeg hadde blitt truffet, så jeg har en vanvittig stor hevelse rundt øyet og på øyelokket som ser forferdelig teit ut.

Det jeg da lurer på er følgende;

- Hvor lenge varer en slik hevelse?

- Hva kan jeg gjøre for at hevelsen går bort fortest mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Kommer vel litt an på størrelsen. Klarer du å åpne øyet?

Hadde en sjukt heftig blåveis for noen år siden. Tok to dager før jeg klarte å åpne øyet, og da var blåveisen blitt gulaktig, samt at jeg hadde rødt øye. Var gul/blå rundt øyet i rundt en uke etter det. Er det ikke bare litt artig at folk spør åssen du har fått blåveisen? :wee:

Hevelsen får du nok ikke gjort noe med nå. Du måtte ha kjølt området ned umiddelbart.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Jeg klarer å åpne øyet ja, men det er en stor kul i øyelokket som ser litt mongolid ut :p

Vel, det som hendte var at jeg skulle hjelpe en kompis som hadde havna i bråk litt oppe i veien, så jeg sprang opp for å hjelpe han, så sprang jeg forbi en gjeng som sto å pratet, og idet jeg sprang forbi så skulle en kompis av meg kaste spritflaska si i grøfta fordi den var tom, også det endte i at jeg fikk den i huet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...