Petoah Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Kunne en av dere ha tegnet en silhuett av en øks til meg. Ta dere de frihetene dere vil, og hvis det hadde gått ann, så vil jeg gjerne ha den som en .psd-fil slik at jeg kan snu og forandre på ting, slik jeg vil. På forhånd; hjertlig takk! PS: Det skal ikke være en "kampøks" eller "vikingøks". Men en helt enkel øks, slik som denne: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Du kan vel bare bruke den da? Trace den. Jeg skal prøve å gjøre det. Edit: Leif Endret 24. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Trance den.Trace. Redigert: Og der kom PSD-fila. _ks.zip Endret 24. november 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ahh, takk skal du ha! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kan ikke forstå at jeg har greit å skrive trance. :!: Burde kanskje vurdere søvn. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 finnes der noen gode tuts der ute som forklare hvordan du trace? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er meget enkelt. Bare importer bildet inn i Illustrator (File>Place), og derretter kommer det opp en knapp der det står Live Trace. Så kan du velge hvordan du skal trace, med eller uten farge. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dette tilfellet brukte eg berre penneverktøyet (pen tool) i Photoshop. Det kan dog vere litt vanskeleg å forstå seg på utan nokon gode læringsvideoar e.l Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Her er det en god film om Pen Tool. (Pixel Perfect) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Man kan også bruke den som er nedenfor lasso tool i menyen for dem.. gah karer ikke å forklare helt.. Trace den, så ctrl+c for å kopiere, så ctrl+v for å lime inn. så fyller du med den fargen du måtte ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå