sven79 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har en SyncMaster 193T fra Samsung, med DVI-D tilkobling. Jeg lurer på å kjøpe nytt skjermkort, men de fleste kortene jeg ser på har DVI-I utgang, og ikke DVI-D... Er DVI-D grensesnittet utrydningstruet? Er det lett å få tak i skjermkort med DVI-D?! (jeg har PCI ekspress tilkobling...) Eller finnes det en løsning på dette problemet med noe overgangsgreier, som jeg ikke har funnet ut!? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) DVI-D (digital only) DVI-A (analog only) DVI-I (digital & analog) DVI-I er trygt å kjøpe. Både analogt og digitalt. Kilde Endret 18. november 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Eneste ulempen med å kjøpe skjermkort som har DVI-D er om du har en skjerm som kun har DVI-A-inngang. Om du skal ha store oppløsninger burde du også være obs på at dette kan kreve DVI Dual-Link for å få tilstrekkelig båndbredde for høye oppløsninger. Du finner en liste over oppløsninger og oppdateringsfrekvenser tilgjengelig på singel og dual link her. Edit: Fjernet noe redundant innhold fra innlegget mitt da jeg så at Wildbill skrev omtrent det samme. Endret 18. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå