Swayne Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Trenger gode råd....helst vil jeg slippe å kaste g6 musa som kosta meg "dyrt" og egentlig er supergod.....men hva hjelper det når den til tider henger og henger og henger og henger.....har siste drivere etc, men er altså ganske fed-up med at den henger og henger ja. Noen ganger kan det dreie seg om mange sekunder og med få sekunders mellomrom. Enkelte dager/uker fungerer den helt fint....hjelp!? Endret 19. november 2007 av Swayne Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 G6? Så vidt jeg vet er det ingen mus fra Logitech som heter G6 ... Om det er G7 du mener; du har den ikke for langt unna trådløsmottakeren? Eventuelt dårlig batteri. Vil anbefale deg å ta den med/sende tilbake til der du kjøpte den, og kreve en ny en om ikke det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 G6? Så vidt jeg vet er det ingen mus fra Logitech som heter G6 ... Om det er G7 du mener; du har den ikke for langt unna trådløsmottakeren? Eventuelt dårlig batteri. Vil anbefale deg å ta den med/sende tilbake til der du kjøpte den, og kreve en ny en om ikke det skulle hjelpe. Mente selvf. g7 ja Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 min begynnte også med det når jeg kobla den til bak på min nye htpc. tviler på at noe gikk i stykker sånn plutslig når jeg kobla den over der. så på noen tester at den funker rimelig langt unna og i andre rom også så er nok ikke rekkevidden på 1,5m ca som er problem Må være noe i nærheten som forstyrrer mottakeren kanskje? det er vel radio er det ikke? går det ann å bytte frekvens eller noe sånt på de? Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 min begynnte også med det når jeg kobla den til bak på min nye htpc.tviler på at noe gikk i stykker sånn plutslig når jeg kobla den over der. så på noen tester at den funker rimelig langt unna og i andre rom også så er nok ikke rekkevidden på 1,5m ca som er problem Må være noe i nærheten som forstyrrer mottakeren kanskje? det er vel radio er det ikke? går det ann å bytte frekvens eller noe sånt på de? Jeg har både musa og trådløs mottaker for internett bak på pc, kanskje det trådløse internett forstyrrer....? vet ikke jeg.... Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 vis det viser seg og være feil på musa så er det bare og ringe logitech sine hovedkontorer, og snakke med dem i ca 2 min. så sender de deg ny musa med ups bil rett på døra.. fikk min etter 2 dager! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta kontakt med Logitech. De er superflinke på returer. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kan være forstyrrelser fra blåtann, wifi, etc. Prøv å slå av blåtann/wifi om du har dette og se om det hjelper. Last også ned de nyeste driverne fra www.logitech.no Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 supert at logitech er servicevennlige da....siste drivere er "alltid" innstallert. Takk for tips Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har nå satt min receiver i usb'en på laderen og flyttet denne litt bort. Har ikke merket noe heng igjen etter det så langt. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Har nå satt min receiver i usb'en på laderen og flyttet denne litt bort.Har ikke merket noe heng igjen etter det så langt. jeg har alltid hatt min receiver i laderen, problemer likevel.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg kjøpte meg Logitech mx158 for noen år siden, og har ikke klaget et sekund. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Om avstanden blir for stor begynner denne musen fort å lugge. Den er også litt kresen på enkelte undelag. Ellers vil jeg påstå at G7 er blant de beste musene noensinne laget. Prøv å flytt mottakeren nærmere musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå