Gå til innhold

Møkka lei Logitech G7 trådløs mus som henger

Anbefalte innlegg

Trenger gode råd....helst vil jeg slippe å kaste g6 musa som kosta meg "dyrt" og egentlig er supergod.....men hva hjelper det når den til tider henger og henger og henger og henger.....har siste drivere etc, men er altså ganske fed-up med at den henger og henger ja. Noen ganger kan det dreie seg om mange sekunder og med få sekunders mellomrom. Enkelte dager/uker fungerer den helt fint....hjelp!?

Endret av Swayne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G6? Så vidt jeg vet er det ingen mus fra Logitech som heter G6 ...

Om det er G7 du mener; du har den ikke for langt unna trådløsmottakeren? Eventuelt dårlig batteri. Vil anbefale deg å ta den med/sende tilbake til der du kjøpte den, og kreve en ny en om ikke det skulle hjelpe. :)

Lenke til kommentar
G6? Så vidt jeg vet er det ingen mus fra Logitech som heter G6 ...

Om det er G7 du mener; du har den ikke for langt unna trådløsmottakeren? Eventuelt dårlig batteri. Vil anbefale deg å ta den med/sende tilbake til der du kjøpte den, og kreve en ny en om ikke det skulle hjelpe. :)

Mente selvf. g7 ja :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

min begynnte også med det når jeg kobla den til bak på min nye htpc.

tviler på at noe gikk i stykker sånn plutslig når jeg kobla den over der.

så på noen tester at den funker rimelig langt unna og i andre rom også så er nok ikke rekkevidden på 1,5m ca som er problem

Må være noe i nærheten som forstyrrer mottakeren kanskje? det er vel radio er det ikke? går det ann å bytte frekvens eller noe sånt på de?

Lenke til kommentar
min begynnte også med det når jeg kobla den til bak på min nye htpc.

tviler på at noe gikk i stykker sånn plutslig når jeg kobla den over der.

så på noen tester at den funker rimelig langt unna og i andre rom også så er nok ikke rekkevidden på 1,5m ca som er problem

Må være noe i nærheten som forstyrrer mottakeren kanskje? det er vel radio er det ikke? går det ann å bytte frekvens eller noe sånt på de?

Jeg har både musa og trådløs mottaker for internett bak på pc, kanskje det trådløse internett forstyrrer....? vet ikke jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...