SniKaZ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har ett kamera med ett CompactFlash 256mb kort inni. Jeg tok bilder når jeg var i Frankrike, men når jeg skulle se på bildene litt senere var alle borte. Kortet er på 256 mb, men det er bare plass til 77 bilder inpå det, noe som er allt for lite til ett kort på 256 mb Jeg har prøvd å legge bildene inn på dataen, men jeg finner fortsatt bare di 77 bildene. Så jeg har på enn slags måte greidd å skjule bildene fra kameraet, men bildene ligger der siden det tar opp plass. Noen som vet hvordan man finner igjen disse bildene, jeg har ett Nikon Coolpix 4300 kamera. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det bare meg, eller høres 77 bilder korrekt ut på et minnekort på 256 mb? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det bare meg, eller høres 77 bilder korrekt ut på et minnekort på 256 mb?Nja, snittstørrelse på ca 3,3 Mb pr bilde høres nu i alle fall fornuftig ut dersom noen av bildene er tatt i raw format. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg får plass til ca. 40 bilder på et 256 mb kort ved 6.3 mp og Nikon kameraet det refereres til har vel 4 mp. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er det bare meg, eller høres 77 bilder korrekt ut på et minnekort på 256 mb? Altså jeg har lagt bildene ut inpå dataen å på dataen tar di bare 88 mb... å da sier kameraet at minnebrikken er full noe den ikke er. Å i Frankrike tok jeg 127 bilder, så 77 bilder er ikke maks på ett 256 mb minnekort siden jeg tok 127 bilder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det finnes et gratis program som lar deg søke og finne forsvunne filer på minnekortet; Søker du på forumet her, så er det noen anbefalinger. Tom Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Det finnes et gratis program som lar deg søke og finne forsvunne filer på minnekortet; Søker du på forumet her, så er det noen anbefalinger. Tom Kan ikke så mye om forumet, noe hint om hva jeg skal søke på?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 GetDataBack eller RescuePro er alternativer du kan sjekke ut. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 GetDataBack eller RescuePro er alternativer du kan sjekke ut. Okei, takker for svarene:D Får prøve det i morgen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå sitter jeg på riktig PC; jeg lastet ned PC Inspector Smart Recovery herfra. Tipper at de andre programmene også gjør jobben. Tom Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Nå sitter jeg på riktig PC; jeg lastet ned PC Inspector Smart Recovery herfra. Tipper at de andre programmene også gjør jobben. Tom Okei takker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå