eldrave Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Fikk etterhvert min etterlengtede M500 levert på Fredag. For dere som ikke vet hva jeg snakker om, kan dere ta en titt på www.mymobilewatch.com Klokka (/mobilen?) virker som en drøm, men det tok litt tid før jeg skjønte hvordan man slår den på. Det følger nemlig ikke med hverken manual eller programvare. Etter å ha lekt meg litt, og sett igjennom menyer og tilleggsfunksjoner tok jeg den første telefonsamtalen. Ikke verdens beste høyttaler på klokken, men de jeg ringte til hørte meg. Så da var det bare en ting å gjøre.. Finne ut hvordan blåtann settet virket. Når det kom på plass, og ple korrekt parret med telefonen, ble det mulig å føre en telefonsamtale igjen. SMS'er skrives inn på den berøringsfølsomme skjermen bokstav for bokstav. Siden dette er førstegenerasjon, er det ikke støtte for våre særnorske tegn (enda). Ellers må jeg jo si noe om "kvaliteten" på "innpakkningen". DEN har de ikke betalt mye for. Kjip plastikk med glanset overflate. Er det noe du betaler for, så er det innhold og "nyhetsverdi". Klokken lanseres mandag 19. november i Sør Afrika av Vodaphone, og du kan regne med att det tar minst 90 dager før den dukker opp i hylla hos lokale leverandører. Skulle noen lure, er prisen jeg har fått oppgitt (usponset) nær 8-9 tusen kr. Endret 20. august 2008 av datating Emnetittelen er forandret til noe mer passende og tråden flyttes til rett kategori. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har lest at mymobilewatch og dette sms tech firmaet, og mange andre har fått enorme mengder pepper, og tilogmed har blitt kalt svindlere. Godt å se at du i det minste fikk din Vurdere bestille en M800 eller M700 selv (om jeg finner en ) Fortell gjerne litt om hvordan du syns den funker etter litt mer bruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå