CCola Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Tittelen sier det meste. Har lastet ned noen LOVLIGE programmer, og på Bitlord står det at dem er 100% ferdig nedlastet. Men når jeg skal åpne programmet står det at "filtypen" er "BitTorrent uferdig nedlastning". Noen som vet hva problemet er? Takker for alle svar PS! Jeg vet hvordan man starter dem opp igjen osv, men det er jo utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du har ikke valgt at uferdige nedlastninger i BitLord skal tillegges et eget filetternavn? Isåfall kan det hende dette ikke endres før du stopper torrenten i programmet. Prøvd det? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Eventuelt avslutt BitLord, og endre filetternavnet. Ville forresten heller anbefalt deg uTorrent. Mye lettere å kjøre enn BitLord (drikker mindre prosess) i tillegg til at det er brukervenlig Edit: Glemte å starte URL taggen. Endret 19. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Nei, har ikke det. Filene blir jo ikke ferdige.. Når jeg finner torrenten igjen, så er filene som står at de er ferdig egentlig bare 80-85% ferdige. De filene som blir ferdige blir i vanlig format, enten .rar eller .exe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå