chiefwiggum Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vista og 4 gb.Jeg får 2751 i system, hvordan er det mulig å ende opp på rundt 3,2-3,3?? Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 fordi du har et 32 bits operativ system... Du trenger 64 bit for å kunne kjøre med mere enn 3gb ram Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har forstått alt det der, men 2751 er lite.Er det grunnleggende ting i bios jeg kan gjøre, feks for å tyne litt mer av rammen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Se svaret på spørsmål 22: RAM-FAQ. Ofte stilte spørsmål og svar Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hva slags skjermkort er det du har? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har forstått alt det der, men 2751 er lite.Er det grunnleggende ting i bios jeg kan gjøre, feks for å tyne litt mer av rammen? Det er noen ting du kan gjøre ja: - Slå av raid-kontrolleren hvis du har en. - Fjerne TV-kort og lydkort - Bytte ut skjermkortet med ett som har mindre minne eller bruke integrert grafikk med lite lånt ram Med andre ord: Ikke så veldig fristende tiltak for de fleste. Den eneste gode løsningen er 64bit operativsystem. Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har forstått alt det der, men 2751 er lite.Er det grunnleggende ting i bios jeg kan gjøre, feks for å tyne litt mer av rammen? Det er noen ting du kan gjøre ja: - Slå av raid-kontrolleren hvis du har en. - Fjerne TV-kort og lydkort - Bytte ut skjermkortet med ett som har mindre minne eller bruke integrert grafikk med lite lånt ram Med andre ord: Ikke så veldig fristende tiltak for de fleste. Den eneste gode løsningen er 64bit operativsystem. Begynner å se en rød tråd, tvkortet er uaktuellt å fjerne.Raidctrl er dødens nødvendig da jeg har 2 raptorer i s0. Takker for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå