LasseGL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Har lyst til å Avkjøle PC-en min best mulig å prøver å finne den meste og mest effektive måten. Tenkte plutselig på om Aircondition ville funket bra som PC kjøling, ville det funket Bra? Uansett, har tenkt å ha et par vifter itillegg, og da mener jeg 1 200 mm vifte på siden av kabinettet, 2 140 mm vifter i toppen av kabinettet, 1 120 mm vifte foran og 1 120 mm vifte bak. Uansett, ville Aircondition anlegg funket bra, hvis du bare hadde skrudd Aircondition anlegg til å holde et par grader i kabinettet? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tror ikke dette er noe å satse på. Du kommer sikkert til å bruke ganske mye penger, og da er det likeså greit å kjøpe vannkjøling. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Tror ikke dette er noe å satse på. Du kommer sikkert til å bruke ganske mye penger, og da er det likeså greit å kjøpe vannkjøling. Hehe, jeg har fått tilbud om en Luftkjølingspumpe som pumper luft konstant til kun 500 kroner og denne kostet ny over 3500 kroner. Og høres vist bra ut. Hvis jeg skulle vurdert dette ville jeg satt en Luftkjølingspumpe ute for å pumpe luft inn i kabinettet mitt, via ledninger. Hadde da tenkt å borre litt i vinduet mitt, deretter ville jeg at en pumpe inni kabinettet som pumpet varmluft ut av kabinettet/Rommet mitt, noe av denne lufta skal da brukes til å varmeopp Luftpumpa ute, slik at denne ikke fryser. Men dette virker som et komplisert opplegg, og tror det heller blir vannkjøling, ja. Men uansett, hadde vært litt spenende. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, er enig i det. Kunne blitt et spennende prosjekt. Men som du sier hadde det blitt veldig komplisert, og så er det ikke sikkert det hadde blitt sånn du håpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå