HøttenTøtt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei, jeg har overklokket min E6600 @ 3,0Ghz. Jeg runder av til 60*c når jeg spiller CSS. Er dette farefullt høyt? Hva er det som er farefullt høyt? Mvh Amadelius Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hold deg under 80grader så har du det ganske trygt. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hold deg under 80grader så har du det ganske trygt. Det var rart: På speedfan, når den ene coren kommer opp i 50*c så kommer det en flamme forran Skal jeg ikke bry meg om den da? Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne "flammen" varsler bare om at det er unormalt varmt. Som en advarsel. Jeg ville ikke brydd meg noe særlig om det før tempen rundet 80C som 2mmy91 sier. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Denne "flammen" varsler bare om at det er unormalt varmt. Som en advarsel. Jeg ville ikke brydd meg noe særlig om det før tempen rundet 80C som 2mmy91 sier. Oppdaget noe annet: Etter at jeg snudde kjølegreiene som er over CPU'en så sank tempen med 10-15*c Er ikke det veldig rart? Nå ligger den idel på rundt 30-35*C Kjørte "torturist" på den, på full load kom den på 50... Rare greier EDIT: Hvor i bios er det jeg ser tempen? Endret 20. november 2007 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kommer an på hvilken bios du har :S vet dessverre ikke hvilken bios som er på det hovedkortet ditt xD Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 EDIT: Hvor i bios er det jeg ser tempen? Det ligger under hardware monitoring, er ikke helt sikker akkurat hvor der er men, er jo bare å leite rundti BIOS til du ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå