-Tommy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Trenger en ny pc stol, den jeg har nå er fra living og kostet tusenlappen, skal ikke ha denne flere ganger grunnet mye trøbbel og dårlig kvalitet. Er åpen for det meste. Noen tips? Maks 1500kr. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er vel ikke verre enn å ta seg en tur Møbelringen etc å prøve? Kjøpte ny PC-stol nå nettopp selv, brukte lang tid på å finne ut hvilken jeg ville ha. Husk at det er veldig viktig å velge riktig stol, vil ikke få vondt i rygg og nakke. Anbefaler deg sterkt å "prøvesitte" stoler der hvor slikt selges. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Har planer om å ta turen innom living og ikea, men kanskje noen her visste om noen stoler som var gode å sitte i og som ikke var altfor dyr. Har ikke tid å komme meg innom alle butikker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Må da være noen nerder her inne som har tips om en god pc stol Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Bump..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20059711 Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Allak er digg ja ^^... Men det er noen som ikke liker den, smaksak... Kan godt hende du finner en god stol på Ikea, hvis ikke så finner du gode pc-stoler på kontorbutikker ... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Allak er digg den, har den til andre PC-en i huset. Men savner at det går ann å låse ryggen i bakoverlendt stilling, noe som jeg syntes er ganske viktig. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Allak er digg ja ^^... Men det er noen som ikke liker den, smaksak... Kan godt hende du finner en god stol på Ikea, hvis ikke så finner du gode pc-stoler på kontorbutikker ... Kunne like gjerne kommet uten hjul, for de triller så og si ikke. Parketten min er fortsatt småbitter fordi jeg hadde den stolen en stund. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Husk å ta mål av pulten du skal sitte ved. Litt kjipt om du ikke kommer skikkelig inn under fordi at stolen er for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå