Mazeking Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har kjøpt meg et MIST 600 watt power. Dette har 8 pinner/kontakter på atx pluggen til hovedkortet. På mitt nye gigabyte g33 DSR3 HK er det kun 4 pinner. Hvordan skal jeg koble dette sammen uten å svi av hovedkortet? Må jeg ha en eller annen overgang eller kan jeg bruke en overgang? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du kan dele 8-pinnen i to. (samma hvilken av delene du setter på hk'et) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) WOPSY! Det ble feil. Trodde du snakket om "hoved" strømmingangen til HK. Endret 18. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Nei hovedforsyninga har vel har vel ca 20pinner? Det er den andre pluggen ATX som har 8 ut fra psu og kun 4 inn på hk. Så denne andre med 8 pinner kan deles i to? Takker for tipset. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det fungerer bra det med min Mist og Asus hk ihvertfall. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Etter å ha tatt fram saga og vært klar for å sage så oppdaget jeg at 8 punkters atx pluggen var satt sammen av to 4 plugs kontakter med clips. Da var det bare å åpne klipset og koble det på. Fordel å mekke PC et sted med godt lys har jeg nå lært :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå