:Francis: Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tok dette bildet på en liten tur igår kveld. Jeg har aldri tatt bilder ute i tåkevær før, og synes det ga en spennende, mystisk effekt. Jeg legger ved farge og B/W versjon. Hva synes dere om bildene? Kamera: D80 Objektiv: 50mm f/1.8 Lukkertid: 1/20s Blender: f/1.8 ISO: 800 Francis Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alt for mye støy i bildene. Det bildet i sort/hvitt var desidert best, selv om du kanskje skulle justert ned level i Photoshop og fått trærne til å bli helt svarte, i stedet for store støytrær som nå! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Støyen plagde meg ikke nevneverdig. Noen bilder kler ikke å være sylskarpe og støyfrie, og dette gjelder her synes jeg. Synes du har fanget stemning flott, og liker fargebildet best. Hva befinner seg i enden av veien? En ICA butikk? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det trærne som gjør at bildet ser såpass skjevt ut? Ellers syns jeg stemningen i bildet er bra. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Takk for kommentarer! Jeg er klar over at bildene har en del støy, men det kommer av ISO 800. Jeg kom ikke under det uten å komme ned i ufornuftig lange lukkertider, selv ved f/1.8. Jeg skal kjøpe meg et stativ snart, så da blir dette et mindre problem. I enden av veien er det en ballbinge, men den er ikke synlig derfra. Personlig er jeg mest fornøyd med B/W versjonen. Satt og lekte meg i forelesningen idag, etter å ha lest en liten guide på nettet om å tone bilder i PS. Dette ble resultatet: Francis EDIT: Skrivefeil Endret 19. november 2007 av :Francis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå