Ludvig82 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i oppdaterte drivere til Multicom Compal IFL90+? Kunne vært kjekt å vite at man har de siste driverne. Kjører Win XP Pro. Endret 18. november 2007 av Ludvig82 Lenke til kommentar
bmedia Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei Ludvig Jeg tror det er bedre å satse på å søke etter nyeste driveren til hver enkelt komponent, ser ikke ut som multicom har noe pakke med drivere liggende ute. Du finner nyeste driver på websidene til hver enkelt produsent av de forskjellige komponentene. Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Prøvde meg på å finne noe på compal sine sider, men ser ikke ut som de har drivere til sine egne komonenter engang. Bare informasjon om det de lager....... Lenke til kommentar
bmedia Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Her fant jeg download centeret dems: http://www.compal.com/asp/driver_dnd/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå