Nitrius Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bortsett fra forumet her og Amobil, er det noen andre gode mobil sider der ute? tenker på mobil sider som har gratis temaer, ringetoner og den slags? eller rett og slett sider som er dedikert til å teste mobiler? Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du ønsker å lese nyheter og tester er i alle fall Mobilen.no ganske bra. Flere av deres artikler og tester blir publisert av f.eks. Nettavisen. Av utenlandske nettsteder foretrekker jeg GSMArena.com, PhoneArena.com og Mobile-Review. Er du ute etter ringetoner og temaer, vil jeg anbefale Mobile9 og Zedge.net. Sistnevnte er jeg personlig meget fornøyd med. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For gratis mobilinnhold har du også www.gsmstuff.net Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Foretrekker Symbian Freak. Forumet der har 100 vis av gratis kvalitets temaer. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Om det er gratis mobilinnhold du vil ha, da vil jeg anbefale www.zedge.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå