TheArek Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) her er mine animasjoner : Forum Thing Thumb Arek introer 24 intro intro 1 intro 2 intro 3 Loops Love Machin? Endret 18. november 2007 av TheArek Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Etter en kjapp kikk på den første er det noe galt med lyden her. Skurrer som bare h*. For høy gain kanskje? Dessuten har brukt musikk med copyright, og jeg antar du ikke har betalt for det? Lenke til kommentar
TheArek Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Etter en kjapp kikk på den første er det noe galt med lyden her. Skurrer som bare h*. For høy gain kanskje? Dessuten har brukt musikk med copyright, og jeg antar du ikke har betalt for det? sorry blei sån etter eg rippa den in på datan.... trude de var låv hvis du rippa frå kjøpt cd? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 trude de var låv hvis du rippa frå kjøpt cd? Nei. Du kan ikke publisere noe som helst opphavsbeskyttet materiale uten tilatelse fra vedkommende som eier opphavsretten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene? Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette. Lenke til kommentar
TheArek Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene? Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette. med flash cs3 kan du lage animasjoner, spill og masse meir de koster litt masse men totaly worth it Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene? Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette. med flash cs3 kan du lage animasjoner, spill og masse meir de koster litt masse men totaly worth it Betyr dette at du lagde 24 introen i flash? Og at man kan lage spill i flash? Lenke til kommentar
TheArek Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene? Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette. med flash cs3 kan du lage animasjoner, spill og masse meir de koster litt masse men totaly worth it Betyr dette at du lagde 24 introen i flash? Og at man kan lage spill i flash? ja Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 24- animasjonen var stilig! Jeg vil ha en sånn i mitt navn.. dessverre er jeg for noob i flash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå