Gå til innhold

Arek sine Animasjoner :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en kjapp kikk på den første er det noe galt med lyden her. Skurrer som bare h*. For høy gain kanskje?

Dessuten har brukt musikk med copyright, og jeg antar du ikke har betalt for det?

sorry blei sån etter eg rippa den in på datan.... trude de var låv hvis du rippa frå kjøpt cd?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene?

Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette.

Lenke til kommentar
Heisann arek. Jeg bare lurer på en ting. Hvilke programmer er det du bruker til å lage disse animasjonene (hinter mest til 24timer introen). Og kan du tegne/lage helt egene bilder og lage skrivter som dukker opp gradvis i disse programmene?

Lurer på dette fordi jeg har lyst til å kjøpe et program hvor man kan gjøre dette.

med flash cs3 kan du lage animasjoner, spill og masse meir de koster litt masse men totaly worth it :p

Lenke til kommentar

med flash cs3 kan du lage animasjoner, spill og masse meir de koster litt masse men totaly worth it :p

Betyr dette at du lagde 24 introen i flash? Og at man kan lage spill i flash?

Lenke til kommentar

Betyr dette at du lagde 24 introen i flash? Og at man kan lage spill i flash?

ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...