Sinnapels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heisann! Nå begynner jeg å bli mektig lei av den firmwaren som er ute til N95. (v12.0.013) Den firmwaren har vært ute lenge, og det ser heller ikke ut som om nokia gidder å bry seg med å lage oppdateringer til en telefon de fleste har betalt 6000+ for. Begynner å bli lei av spontane restarter, slår seg av rett som det er, gps er like dårlig som en blind person med kart og kompass, treig, henger seg i gui, henger seg ved wlan bruk+++ Kommer ikke på noe mer nå i farta. Men er det noen der ute som vet om det snart kommer noe som kanskje kan gjøre telefon brukende? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er det vell bare Nokia som vet er jeg redd. Nokia har vært ganske flinke med å ikke avsløre hva som kommer av firmware updates. Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 All About Symbian kom i dag ut med en artikkel der det diskuteres rundt neste firmware (v21) til N95. En liten sniktitt på den nye firmwaren finner du på Symbian Freak. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Wow. Forum Nokia Remote Device Access er jo rett og slett en imponerende satsing fra Nokias side. Dog overrasker det meg at de installerer kommende firmware på enhetene før firmware faktisk slippes. Lenke til kommentar
svgusta Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 [ Wow. Forum Nokia Remote Device Access er jo rett og slett en imponerende satsing fra Nokias side. Dog overrasker det meg at de installerer kommende firmware på enhetene før firmware faktisk slippes. Jeg har brukt den nyeste firmwaren v20*** i ett par uker nå. Telefonen har blitt kjappere og mer stabil. Bruk Nokia update og husk på å ta backup og ta ut minnekort (for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
win Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 I følge http://europe.nokia.com/A4577225 er siste Nokia N95 Software version 20.0.015 released - 26 November 2007 Nokia N95 8GB Software version 11.0.026 released - 22 November 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå