ThorU Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg holder på med et skoleprosjekt der vi har brukt green screen. Når jeg skal importere noen jpeg bilder som jeg skal bruke som bakgrund så får jeg opp en feilmelding om at jeg ikke har nok minne... Hvis jeg importerer filer jeg har hatt i programmet før, så funker det. har ikke fått prøvd å importere filer som ikke har vært i programmet før (bortsettfra de jeg skal bruke til dette prosjektet) Jeg bruker Premiere Pro 2. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skaffe mer minne? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis du ikke har kjørt Diskopprydding, Cleaner og slikt på en stund, kan du jo få ryddet bort litt ved å gjøre det... RandiA Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har 2 GB minne, og det er vanlig video (ikke HD).... Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har 2 GB minne, og det er vanlig video (ikke HD).... Problemet ligger nok ikke i Premiere, så du burde ta en oppryddning på harddisken først og fremst. Har du mange eller tunge programmer som kjører samtidig med Premiere ville jeg lukket dem var jeg deg. Når jeg har fått meldinger om mangel på minne har jeg skrudd av PC-en og latt den hvile litt. Pleier å hjelpe. Noen spesifikk grunn til at slikt forekommer er litt vanskelig å gi sånn på stående fot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå