Kake24 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hvor kan jeg kjøpe hurtigkoblinger til vannkjølingen min? Jeg trenger slike som gjør at jeg kan koble fra slangene uten at vannet renner ut. Jeg så noen hos microplex, men det var var jo så dyrt (hvis jeg så på de riktige?). Jeg kan gjerne kjøpe fra butikker i utlandet. Endret 18. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Spook Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Koolance har glimrende hurtigkoplinger (shutoff valve), jeg kjøpte mine fra Performance PCs. Se http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...=20a&page=2. De har i hvert fall for 3/8" slange (10mm). Jeg bruker disse selv og det fungerer helt utmerket. Du må selvsagt kjøpe en "Hun" og en "Han" for å få en komplett kopling. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg glemte å nevne at jeg har 3/8" slange så dette var jo perfekt. Tusen takk for svar! EDIT: Er det noen negative sider ved å bruke mange hurtigkoblinger? Endret 18. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har ett spørsmål til. Finnes det hurtigkoblinger som man kan feste til vannblokker? Eller noen blokker selges kanskje med dette? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har ikke værtborti hurtigkoblinger som passer rett på blokk. Men det vil vell ikke være et problem med å ha 5cm slange mellom hurtigkobling og blokk? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Det hadde gått helt fint for meg, eller tenkte du kanskje på andre eventuelle problemer? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det du må tenke på er at når du kobler fra hurtigkoblinger ramler det som regel ut et par dråper vann. Men det er ikke værre enn at du legger en klut eller litt papir under eller i handen når du kobler fra. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ok, det skal jeg huske på. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå