Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gym tidlig på morgenen

Dr. Chaos

Anbefalte innlegg

Vi har gym første time mandag, dette skaper problemer for meg, hvis jeg spiser på morgenen, får jeg et forferdelig hold i gymmen, spiser jeg ikke, har jeg dårlig energi. Skal gymmen funke må jeg stå opp tidlig for å spise, noe som er utrolig irriterende, spesielt fordi jeg sliter litt med å sovne søndag og trenger søvnen jeg får.

Noen løsning? Takker for hjelp på forhånd :)

Endret av Crashking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet godt hva crashking snakker om :p Har selv en forferdelig ubalanse i søvnmønsteret pga. helgene. Sover noe veldig på lørdag fordi jeg har fått lite søvn tidligere, så får jeg ikke sove på søndager, kjempetrøtt på mandag, sover middag når jeg kommer hjem og får da heller ikke sove på mandags kveld :S Det hele retter seg gradvis ut før helga kommer :S Og sover jeg ikke middag ødelegger jeg hele dagen for alle planer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Samme fæle greiene her. Er så trøtt, og det suger å ha gym på tom mage.. Men man har noe sykt godt av det. Forbrenner så mye mer da! Bit tennene sammen, du kan klare dette :)

Lenke til kommentar
Samme fæle greiene her. Er så trøtt, og det suger å ha gym på tom mage.. Men man har noe sykt godt av det. Forbrenner så mye mer da! Bit tennene sammen, du kan klare dette :)

Det er vel feil ? Vist du ikke har spist og ikke fått nytt "drivstoff" i kroppen, så vil det vel ta fra lagringskammerene samtidig som det kan svekke musklaturen ? I min verden så trener jeg aldri når jeg er trøtt og sulten, siden det ikke blir omtimal trening og jeg blir enda mer trøtt resten av dagen.

Lenke til kommentar
Det er vel feil ? Vist du ikke har spist og ikke fått nytt "drivstoff" i kroppen, så vil det vel ta fra lagringskammerene samtidig som det kan svekke musklaturen ? I min verden så trener jeg aldri når jeg er trøtt og sulten, siden det ikke blir omtimal trening og jeg blir enda mer trøtt resten av dagen

Ja det beste er vel å spise lavglykemisk mat et par timer før trening for så å hive i seg proteiner og høyglykemisk mat rett etter. Spisingen rundt treningen står for 50% av resultatet, altså veldig viktig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...