Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye har utseendet egentlig å si!?

Gjest Anno_nina

Anbefalte innlegg

Gjest Anno_nina

Hei, jeg er ei jente i slutten av tennåra, og liker en gutt som er et par år eldre. Snakker en del på msn osv, men problemet er at han ser utrolig bra ut, og vet det. Jeg veit han er opptatt av utseendet på jenter også, og her ligger problemet. Jeg ser ok ut, men er ikke sånn pen, ikke i forhold til han. Jeg mener det kan være noe mellom oss, men er bare så usikker, for hadde aldri trodd han skulle kunne begynne og like meg..

Er det slik at hvis noen er så mye penere, og sikkert kan få den man vil, velger bare ei helt ok jente?

Kanskje jeg har missforstått alt..men er bare så usikker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke noe særlig å si når det kommer til å finne noen å være sammen med. Hvis han syns du er søt, snill og attraktiv. Så gjør han det. I all hovedsak så har det med hvordan han oppfatter deg, du kan fint definere deg selv som pen og fremdeles bli avvist... Føler du det er noe på gang er det bare å satse!

Endret av data_jepp
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at utseende har mye å si!

Men selv om jeg mener en kar ser bra ut, så betyr det ikke at hun ved siden av meg mener det samme. Vi har vel alle våre definisjoner på hva "pen" er.

Og selv om du, trådstarter, ikke mener du ser noe bra ut, så kan det jo hende at mange andre synes du er dødspen! ;)

Og bare så det er sagt, utseende er ikke alt! Personlighet og alt det andre spiller en like så stor rolle. Og til finere personlighet en har, dessto finere blir ofte personen utseendemessig. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Helt enig med supahfly her. Jeg ser faen ikke ut xD og jeg er sammen med ei drit fin dame. Sånn er det bare, at folk har forskjellig syn på utseende og som har blitt sagt før. "Love makes a person blind"

EDIT: Post nr 100!

Endret av Mirkur
Lenke til kommentar

Jeg ville bare gått for det!

Kjør på, hva har du å tape?

Gjør du ingenting, får du ham ikke!

Gjør du noe, men ingenting klaffer, får du ham ikke!

Gjør du noe, alt klaffer; Go girl!

Har selv hatt den oppfattelsen et par ganger før jeg har bedt ut på date, og har selv vært sammen med noen særdeles attraktive jenter..

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette feltet, men jeg tror gutter er langt mindre overfladiske enn hva jenter tror. Selfølgelig så liker vi pene damer. Akkurat slik som dere liker gutter som ser bra ut, men det er ikke dermed sagt at det er dem vi blir forelsket i. Jeg personlig blir forelsket i humor og et pent smil. Om hun ikke var den peneste dama før hun smilte til meg så ble hun det etterpå;)

Noe av det som kanskje trigger meg mest er oppmerksomhet. Dersom ei dame gir meg oppmerksomhet utenom det rent vanlige så ville jeg legge mer merke til henne. Dersom hun smiler fint til meg, ler av mine tåpelig vitser og later som hun hører på mine dårlige råd så er jeg nesten solgt. Selv om jeg innerst inne burde ane mistanke så vil mitt mannlige ego fortelle meg at dette er en skikkelig smart dame med god smak som det gjelder å studere nærmere :)

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Hei Anette..

Du vet vel svaret på dette selv.. Du har sjans på Hans Ola..

som sagt over, så er det vel slik som Mirkur og supahfly sier.. Du er mye penere enn meg, men var sammen med meg lenge fordet..

Og slutt å tro at du ikke er noe pen!

-Nå, pell deg ut av forumet mitt!! her er det jeg som sørger!

Lenke til kommentar
Jeg har sett tilfeller, men da har det mest vært hot dame og stygg gutt.

Går vel oftest den veien, ja.

Hei Anette..

Du vet vel svaret på dette selv.. Du har sjans på Hans Ola..

som sagt over, så er det vel slik som Mirkur og supahfly sier.. Du er mye penere enn meg, men var sammen med meg lenge fordet..

Og slutt å tro at du ikke er noe pen!

-Nå, pell deg ut av forumet mitt!! her er det jeg som sørger!

Hahaha.

Endret av applemania
Lenke til kommentar

"Hvor mye har utseende å si?" vel, det kommer heelt ann personen for noen må de se sånn og sånn ut, mens for andre betyr det lite. Selv så må det vær noe fysisk tiltrekning, men ei jente er ikke tiltrekkende i det hele tatt hvis hun mangler personligheten. Hvis du kjenner han litt så vet du kanskje hva slags jenter han har vært sammen med før? Men som sagt, kjør på hvis du har tro på det :)

Lenke til kommentar

Er noen jenter som er ubeskrivelig deilige som jeg bare blir forelsket i på flekken, men somregel pleier jeg ikke å bli forelsket i jenter selv om de er pene. Det er først når jeg har gjort meg mer kjent og pratet mye sammen at jeg får følelser. Slik er det ihvertfall for meg, alle tenker sikkert ikke slik, men kan si at jeg har vært forelsket i flere som ikke har modelutseende bare for å ta et eksempel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...