sciroxx Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jaja etter lang tid fram og tilbake så har jeg funnet ut at hovedkortet , eller driverne til , er grunnen til at alt går bajs her hehehe noen andre som har hatt problemer med Asus A8R-MVP? hos meg så faller nettet av , klarer ikke programmer som Maya eller spill , har noe personlig imot skjermkort og låser explorer på oppstart. har prøvd driverne som fulgte med pluss de jeg fant på hovedsiden til Asus. noen tips? Mvh Chris Lenke til kommentar
drbo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Har kranglet ganske mye med mitt A8R-MVP dlx. Noen av driverne fant jeg på Nvida (Uli er kjøpt opp av Nvida) og Realtek sine sider, og det hjalp en del. Men stabilt ble ikke systemet mitt (en HTPC) før jeg kuttet ut Raid og byttet TV-kort. Så det generelle tipset mitt er, finn ut hvem som har produsert de ulike chipsene, og last ned drivere direkte derfra. Men trenger mer infor om hardware før jeg kan si noe mere ... Endret 24. november 2007 av drbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå