Øyvind Skogseide Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Jeg har en Samsung SyncMaster 997MB CRT skjerm, og når jeg skal finne drivere til denne på hjemmesiden til samsung, så kommer det bare opp xp! Kan jeg bruke denne driveren selv om jeg har vista? (Ultimate) Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Berre dropp heile drivaren. Eigen skjermdrivar er ikkje noko du strengt teke har behov for. Endret 18. november 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jo, i dette tilfelle har jeg det. Den driveren gjer at eg kan stille opp hz a på skjermer! detter er VIKTIG når jeg spiller CS! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 google ? du stiller jo hz med skjermkort driveren Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hva med og svare istedenfor google? Grunnen til at jeg spørr i det hele er jo fordi jeg vill ha hjelp? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Nevermind, lasta bare ned refreshlock. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det har nok ikke kommet ut noen Vista-driver til 997MB. Fint at du fikk fisket problemet uten driver. Å svare "google?" er bare teit. Hadde du selv giddet å bruke Google, ville du funnet ut at det ikke var noen Vista-drivere å finne der. Folk kommer hit til forumet for å få hjelp, hvis du ikke kan hjelpe trenger du ikke svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå