kenneth_lh3 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hallo.. trenger hjelp med bf2 spilte en stund etter jeg var ferdig med innstalasjon. neste dag jeg skulle spille kommer det ( out of range ! ) på skjermen det har det kommet før pga for høy oppløsning, men har ikke det :S Er som om skjermen ikke klarer det, spille går i bakgrunnen a skjermen lissm xD prøvd å slette det å innstalere på nytt men funker ikke please help me !! ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Flytter tråden til Skjermforumet jeg. Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Flytter tråden til Skjermforumet jeg. den er grei fant ingen andre forum for det her så bare la det her ;P Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du må slette bf2 mappen som ligger i "mine dokumenter". Her ligger det en fil som sier noe om hvilken oppløsning bf2 skal kjøre i. Sletter du den, starter opp og logger inn på accounten din, så funker det Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Du må slette bf2 mappen som ligger i "mine dokumenter". Her ligger det en fil som sier noe om hvilken oppløsning bf2 skal kjøre i. Sletter du den, starter opp og logger inn på accounten din, så funker det skal jeg bare slette den mappa å logge meg på å begynne å spille ? ^^ har jo sletta hele bf2 å innsalert det på nytt, funka ikke Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Mappa i mine dokumenter ligger vel der fortsatt om du avinnstallerer spillet? Sjekk denne tråden: Du taster inn hvilken oppløsning du skal spille i, i snarveien din. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&s=gamer.no Endret 18. november 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 prøvde det som sto i den andre diskusjonen funka ikk.. kan jeg ikke bare slette mappa ? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Joda.. trodde du hadde gjort det alt. Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 probleme er fiksa takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå