tv-freak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Bransjen protesterer vilt Å laste ned opphavsrettsbeskyttet materiale fra nettet er ikke straffbart under de nye foreslåtte EU-reglene, bare kommersiell piratkopiering. Fra ITavisen.no, http://www.itavisen.no/art/1300486.html Jeg vil bare si at jeg er veldig enig med dette. Det gir et fint skille mellom kommersiell og privat bruk av internett. Og de som straffefølges er de som tjener på å bruke piratprogramvare og fildelingstjenestene (som også tjener på dette, reklame...). Jeg håper dette blir vedtatt! Hvis dette blir vedtatt, så kan vi like godt bli med i EU, i steden for å sitte på benken å gjøre som treneren sier, uten å være med å spille! Gjøre som EU sier, uten å få stemme om vi vil ha det slik. Del deres meninger...... Lenke til kommentar
river Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er så enig så enig.. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe. Yes, iWish! Tviler da men... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Endelig noe fornuftig fra den kanten... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det her kommer ikke til å forandre noe... kanskje at ENDA flere kommer til å benytte p2p nettverk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Eneste som begrenser nedlastinga her er TN's GB-grenser. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Gode, gamle Europa, det er visst tæl i deg ennå! Jeg tror dette er til fordel for bransjen, ettersom artister blir bedre kjent på markedet og, som jeg foretrekker, man kan laste ned musikk for å høre på den før man evt. kjøper! (Forresten, hvis noen fra platebransjen som støtter all denne kontrollen og allskens mer eller mindre vellykkede kopibeskyttelser er interessert i å diskutere dette med meg, så send gjerne en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå