Nektard Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ja, nå har det seg sån at jeg en gang i tiden instalerte adobe illustrator trial, dette for å utforske programmet. Men jeg glemte snart at jeg hadde instalert dette, og nå har jeg fått lysten igjen. Men nå har trialen gått ut på "dato" så jeg fikk ikke sjangs til å prøve det. Kan jeg på noen måte slette alt å laste ned trialen på nytt sånn at jeg kan prøve? hvis ikke dette går cracker jeg det...men det er noe jeg føler blir feil, da ender det bare med at jeg ikke kjøper det å beholder cracka versjonen! Tusen takk for hjelp;) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Trur ikkje det er mogeleg å installere demoen på ny nei. Du har dermed tre alternativ som eg kan kome på: 1) Vente til det kjem ein ny versjon av Illustrator, og prøve demoen av den. 2) Bruke eit gratisalternativ som Inkscape. 3) Den ulovlege. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Trur ikkje det er mogeleg å installere demoen på ny nei. Du har dermed tre alternativ som eg kan kome på:1) Vente til det kjem ein ny versjon av Illustrator, og prøve demoen av den. 2) Bruke eit gratisalternativ som Inkscape. 3) Den ulovlege. OK..takk for svaret;) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan jo innstalere PC-en din på nytt. Da får du nye dager. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Evt. Installere på en annen PC du har tilgang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå